יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / יהוד מונסון / ורדי בושרי: “התאמנו את מבנה המתנ”ס לשנות האלפיים”  

ורדי בושרי: “התאמנו את מבנה המתנ”ס לשנות האלפיים”  

"התאמנו את המתנ"ס לשנות האלפיים, זאת לאחר שיפוץ מקיף ויסודי", כך אומר ורדי בושרי, יו"ר המתנ"ס, המתמודד למועצת העירייה ברשימת 'לצידך'.

“לא כולם יודעים מי האחראי הישיר לכל המיזמים והשדרוגים המתחוללים ביהוד-מונוסון”, אומר ורדי ומוסיף: “במסגרת תפקידי שיפצנו את המתנ”ס באופן יסודי בשנת 2015,  בכדי שיכבד את התושבים ואת כל אלו שמגיעים לפעילויות המגוונות  המתקיימות בו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לדברי בושרי:” יש לציין כי המתנ”ס נבנה בשנות ה-60, כלומר לפני כ-50 שנה! ובחלוף השנים מצבו הידרדר ונדרש לבצע בו שיפוץ מעמיק ולא רק קוסמטי. השיפוץ כלל בין השאר את החלפת מערכות התאורה, מערכות החשמל ומערכות מיזוג האוויר, שיפוץ חדרי הסטודיו ללא היכר והפיכת החצר לירוקה ופורחת. יתירה על כך  הותקנה במקום במת פרקט מקצועית והמבנה הותאם בטיחותית לסטנדרטים המחייבים כיום. לצורך השיפוץ היסודי הקצנו משאבים כספיים רבים וכלל העבודה נעשתה על ידי חומרי הבנייה הטובים ביותר ובשיטות הבנייה האיכותיות ביותר, כל זאת כדי  שהמתנ”ס ימשיך לשמש אותנו לעוד שנים רבות והיד עוד נטויה.”


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו

ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז


כך, ממבנה מוזנח ושומם הפך המתנ”ס לפנינה של ממש שבה מבלים תושבי העיר מהגיל הרך ועד הגיל השלישי את זמנם הפנוי, מי בחוגים, מי באירועים, מי בשמיעת הרצאות ומי בפעילות ספורטיבית ועוד.

“היכנסו לסרטונים המצורפים המתארים את המהפך במתנ”ס ובחדרי הסטודיו. את התוצאות תוכלו לראות במו עיניכם. יש כאלו שמדברים ויש כאלו שעושים… המציאות מדברת בעד עצמה.

אני מאמין ב- “עשייה עם נשמה”- זה המוטו שלי ושל סיעתי “לצידך” למועצת העירייה“.

ורדי בושרי
ורדי בושרי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. הורדתם גם את מחירי החוגים?

  2. כול הכבוד מאוד יפה אשמח גם אם תטפל בעניין הבית הכנסת במקום זה שבמדרחוב אם כן יש לך את הקול שלי ושל קרוביי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות