שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / יהוד מונסון / נתן בז’ה: ‘כל המועמדים חייבים  להיות גלויים עם הציבור’

נתן בז’ה: ‘כל המועמדים חייבים  להיות גלויים עם הציבור’

שבוע לפני הבחירות המקומיות ועשרות מתמודדים ברחבי הארץ, כולל ראשי ערים מכהנים, עדיין עומדים בימים אלו לפני הליך משפטי, בגלל חשדות שונות כנגדם. למרבה הפלא, זה לא מנע מבעדם מהם ריצה נוספת לראשות העיר.

נתן בז'ה תוכן מקודם
נתן בז'ה תוכן מקודם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התנועה לאיכות השלטון כבר הביעה את דעתה בנושא , ואמרה כי במידה ויבחר ראש עיר שכנגדו תלוי כתב אישום, הם יפנו ליועץ המשפטי לממשלה,  כדי למנוע את כהונתו ולמנות במקומו ממלא מקום עד שיתבהר עינינו .במידה וקורה מצב זה, כל תושב שבחר באותו המועמד- יקבל בוודאי אדם אחר.

“הבעתי  את דעתי בגלוי, לגבי התמודדות של אנשים לראשות העירייה שתלוי כנגדם כתב אישום, השאלה האם כל המועמדים מוכנים לומר מה דעתם על הנושא?!”, כך הצהיר השבוע נתן בז’ה, המועמד לראשות העיר ברשימת ‘הקול שלכם’.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו

ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז


בז’ה מאתגר את שאר המועמדים להביע בגלוי את עמדתם, עוד לפני הבחירות, ואתגר נוסף בפני המועמדים לראשות, לפרסם את כל הנכסים שברשותם, כדי להראות שאין להם אינטרסים אישיים כלכלים מבחינת התפקיד.

בז’ה: “אין לי אג’נדות נסתרות, או אינטרסים ביהוד-אני מוכן לומר בגלוי מה הנכסים האישיים שלי ואני מצפה שכל המועמדים ינהגו בדיוק כמוני. בבעלותי דירה הנמצאת כרגע בשלבי סיום ועוד רבע דירה מירושה. אין לי בעיה גם להראות את מצב חשבון הבנק – השאלה האם כולם מוכנים כמוני להיות גלויים עם הציבור?!”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. לא יוודעת למי אצביע, מה שבטוח – לא אצביע למי *שלא* יפרסם מראש את כל הנכסים והאינטרסים שלו ושל בני ביתו בעיר. ואם אשאר רק עם בז’ה בעניןן הזה – אז זה יהיה הוא.
    האם גם סעד מוכן לעשות אותו דבר ? בן דויד? מעניין.. לפחות ביעלה אני פחות חושדת – מקווה שתפרסם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות