יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / גני תקווה – שוד משאית כסף

גני תקווה – שוד משאית כסף

בצהרי היום בלב המרכז המסחרי של גני תקווה, נשדדה משאית כסף אשר הכילה שטרות בשווי מליוני שקלים, על פי החשד השודדים שעקבו אחר המשאית ניצלו רגע בו המאבטחים השאירו את המשאית ללא השגחה ופרצו אליה

המשטרה עדיין חוקרת את שוד משאית הכסף בגני תקווה. על פי עדויות מאבטחי חברת מודיעין אזרחי, בשעות הצהרים הגיעה המשאית למרכז המסחרי ברחוב הגליל, שם חנתה בין הרכבים, על פי החשד נשדדו מהרכב מיליוני שקלים.

משאית כסף נשדדה בגני תקווה. צילום אונו ניוז
מפקד משטרת מסובים, סנ”צ אלי פינטו חוקר את הזירה. צילום אונו ניוז
משאית כסף נשדדה בגני תקווה. צילום אונו ניוז
משאית כסף נשדדה בגני תקווה. צילום אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


חוקרי משטרת מסובים, שהגיעו אל זירת האירוע החלו לתחקר את בעלי העסקים במרכז המסחרי ברחוב הגליל וגם אספו את מצלמות האבטחה שבאיזור, מעבר לכך, סביב משאית הכסף ישנם גם אמצעי אבטחה ומצלמות במעגל הסגור. חוקרי המשטרה החלו לעבור על הסרטונים וניסו להרכיב קלסתרון של השודדים וסוג הרכב איתו ברחו.

לפי אחת העדויות, שנבדקת, מאבטחי הרכב, עזבו אותו ללא השגחה, עברו אל המרכז המסחרי ברחוב הגליל, השודדים שככל הנראה עקבו ולמדו את מסלול הנסיעה של משאית הכסף, הצליחו להשחיל מוט ברזל דרך חרירי ירי שנמצאים ברכב וכך הצליחו לפתוח את הדלתות. במשטרה לא שוללים בשלב זה כי השודדים קיבלו סיוע או מידע על פעילות משאית הכסף.

משאית כסף נשדדה בגני תקווה. צילום אונו ניוז
מאבטח המשאית הכסף. צילום אונו ניוז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות