לקוח שעשה איתכם עיסקה גדולה/בינונית (נניח 5,000 ש”ח ומעלה) וקיבל מכם במשלוח עד הבית או למשרד: קיאק פירות טריים, עשיר במיוחד טעים, טרי, צבעוני.
דמיינו לכם מה קורה ללקוח באותו רגע? סביר להניח שהוא מצלם, שולח תודה בווצאפ או מעלה לפייסבוק/אינסטגרם מרגיש מלך באותו רגע…
נניח שתהיה לו איזושהי בעיה או תלונה על המוצר/שירות שקיבל מכם, הלקוח הזה
“יצעק” הרבה יותר חלש …הוא יזכור איך גרמתם לו להרגיש כשקיבל מכם קיאק פירות מפנק.
בנוסף: הוא יספר לקרובים שלו, ללקוחות שלו, לחברים, כמה שאתם נדיבים ומפנקים.
אז אם אתם רוצים להזניק את העסק קדימה, אתם חייבים לרכוש (היום!) את אחת הכרטיסיות של “צלחת הפירות של אבא”
יש להם דילים משתלמים במיוחד: 5+1 , או 8+2 שיורידו לכם מהראש את ההתעסקות עם שימור לקוחות ויפחיתו משמעותית את ה”רעש” של לקוחות מתלוננים.
הזמנות : 051-5001872 או באתר www.zalahat.co.il
החברה רשאית לשנות את המבצע בכל עת. ט.ל.ח