שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / יהוד: בחירות 2018 – נתן בז’ה רץ לראשות העיר

יהוד: בחירות 2018 – נתן בז’ה רץ לראשות העיר

"אני מרגיש 'שליח ציבור', כך מצהיר חבר מועצת העיר יהוד מונוסון, נתן בז'ה (66) בראיון לאתר אונו NEWS כאשר נשאל, האם בכוונתו להתמודד לראשות העירייה: "אני מאוד אוהב את יהוד, ולהשאיר אותה רק בידי אלו שמתמודדים, איני יכול...".

נתן בזה

נתן בז’ה מוותיקי חברי מועצת העיר יהוד, 32 שנים בפולטיקה של יהוד מתוכן תשע שנים כחבר מועצה. בבחירות הקודמות היה מספר שתיים של יוסי בן דוד, בבחירות הקרובות צפויים השניים להתמודד אחד מול השני. כרגע הודיעו על מועמדות לראשות העיר, יוסי בן דוד, יובב גוניקמן, ונתן בז’ה, יעלה מקליס ראש העיר, עדיין לא הכריזה האם תתמודד בבחירות הקרובות.
נתן בז’ה, מוותיקי העיר יהוד, נשוי ליהודית, אב לשלוש בנות ולשבעה נכדים. בעל  חברה לשרות ותחזוקה  של מתקני מיזוג אויר מרכזיים. בראיון ראשון לקראת ההכנות לבחירות 2018, מספר בז’ה כי בקרוב יכריז רשמית על מועמדותו ויפרסם את מצע הבחירות שלו.
כיצד הגעת לתחום המוניציפלי?
“עוד בתקופתו של ראש המועצה דאז, מרדכי ליניק, הרגשתי שהעיר עומדת במקום. התחברתי לקבוצת חברים והקמנו את ת.ל.י- תנועה לטובת יהוד”.
כמה שנים אתה חבר מועצה?
“תשע שנים חבר מועצה, אבל בפוליטיקה המקומי, אני כבר 32 שנה, משנת 1986 בה הייתי ממייסדי ת.ל.י – תנועה לטובת יהוד- ושימשתי בה כמזכיר התנועה”.
נתן בזה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אילו תפקידים עירוניים מילאת עד כה?
“הייתי בין מקימי ומזכיר התנועה ‘יהוד  מונוסון  החדשה’, בין השנים: 2003-2008. לאחר מכן במשך חמש שנים, שימשתי כסגן וכממלא מקום, ראש העיר יהוד מונוסון, מטעם  תנועת ‘יהוד  מונוסון  החדשה’. מילאתי שלל תפקידים: מ”מ ראש העירייה,מ”מ  קבוע  של יו”ר הוועדה  לתכנון  ובניה וכן כיו”ר וועדת המשנה  לתכנון  ובניה, מ”מ וועדת מל”ח, יו”ר וועדת חינוך, יו”ר וועדת איכות  הסביבה, יו”ר ועדת הנצחת שמות, יו”ר וועדת יקיר יהוד, יו”ר וועדת ספורט, חבר בוועדת אירועים. 2013  – חבר מועצת עיר יו”ר ועדת בקורת, חבר בוועדות תכנון ובניה ,תמרור ותחבורה. כספים,מכרזים, אירועים ,ביטחון, משק לשעת חירום ,אלימות וסמים וגם חבר הנהלת המתנ”ס.יש לציין כי את כל תפקידיי אלו ביצעתי בהתנדבות”.

האם אתה מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העירייה?
“לאור כל הניסיון שצברתי אני שוקל (בחיוב) להגיש את מועמדותי לראשות העירייה”.

אם כן, מה האג’נדה שלך ?אילו תחומים תרצה לשנות/לשפר?
“אני מאמין שיחד  עם חבריי לדרך,נוכל להצעיד את העיר למקום הטבעי שלה – הפנינה של בקעת אונו’. בקרוב עם ההכרזה הרשמית, על מועמדותי, אציג את המצע שלנו בפירוט.

בכוונתי לפעול בנושאים הבאים: טיפול בילדים מהגיל הרך,גני הילדים, בתי ספר היסודיים, החטיבות והתיכון. אפעל להקמת פינות ירוקות וגני משחקים ברחבי בעיר. אפעל  לליווי צמוד של המתגייסים לפני הגיוס בצבא ולאחר השחרור. אפעל לעזרה לזוגות הצעירים בדיור בר השגה, אפעל לעזרה לגיל השלישי  באמצעות שיתוף בעלי  העסקים, ותלמידים במחויבות אישית. אפעל לפיתוח אזורי התעשייה  על ידי הגדלת אחוזי הבנייה. אפעל לחיבור יציאות נוספות לכביש461 ולכביש  40 .אפעל עוד לפיתוח האזור מדרום לישוב, ביחד עם רשות שדות התעופה והפיכתו לאזור כלכלי. אפעל לחלוקת יהוד מונוסון לרובעים. אפעל לשיתוף פעולה של ראשי כל הרשויות,בבקעת אונו ובמועצות האזוריות השכנות לנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

9 תגובות

  1. מי שהיה שותף מלא למעשיו של ראש העיר היוצא אינו מתבייש ומבקש שוב את אמון הציבור. איזה עולם עקום

  2. עליזה הרשקוביץ

    בהצלחה איש יקר

  3. לא מתאים עייפות החומר נמאס כבר מאותם אנשים צריך דם חדש וצעיר

  4. איש יקר, מעורב ריגשית ופיזית לעיר יהוד מונוסון, מעורב בכל ובעל שלווה, רוגע וסבלנות המשך דרך צלחה ❤❤

  5. אחד שגדל פה וחזר

    היה מס 2 של בן דויד? 32 שנה יושב בכיסא? מספיק חביבי מספיק . לנקות את העיריה לחלוטין!! רק דם חדש עושה שינוי. אל תבזבזו את הקול שלכם על חברי עריה ותיקים שהפכו את העיר למה שהיא בעצם היום, כפר. למקום שעוד יותר לא נעים לגור בוא ועם מיסים שרק עולים ונכנסים לכיסם של המושחתים.

  6. “כולם חכמים כולם נבונים ” ברוח ההגדה של פסח . השאלה רק האם גם “כולם יודעים את התורה ” ? לנהל עיר צריך מקצועיות ידע השכלה וניסיון . העיר לא יכולה להיות הגחמה של מישהו . זה עסק רציני . השלכות כבדות על עתידנו בכול התחומים , וכולל ניהול של מאות מיליונים באופן ישיר, והשפעה על סכומים יותר גדולים באופן עקיף .

  7. רק נתן בזה יציל את יהוד! כולם עם נתן . השינוי כבר בדרך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות