יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / פסטיבל פורים ענק באור יהודה

פסטיבל פורים ענק באור יהודה

עיריית אור יהודה תקיים לראשונה בחג הפורים פסטיבל סיפורי ילדים ענק שכמוהו לא ראתה העיר מעולם. לצד הופעות של יובל המבולבל ורוי בוי, יופעלו מתחמי פעילות ייחודיים לכל המשפחה. ומה מחכה לבני הנוער?

פסטיבל פורים אור יהודה

פורים הוא הזדמנות עבור כל המשפחה לחגוג וליהנות מפעילויות, אירועים והפעלות, אבל באור יהודה חושבים השנה בגדול, ולראשונה יתקיים באור יהודה פסטיבל ענק.
מדובר בפסטיבל סיפורי ילדים שיעסוק בכל סיפורי הילדים שכולנו גדלנו עליהם. יום חמישי, 1.3.18, החל מ-9:30 ועד השעה 15:00 גן התשעה הולך להיראות כמו שלא ראיתם אותו אף פעם. וכל זה עוד לפני שאנחנו מדברים על הופעותיהם של כוכבי הילדים, רוי בוי ויובל המבולבל. חינם לכל המשפחה

פסטיבל סיפורים - פורים באור יהודה
פסטיבל סיפורים – פורים באור יהודה

הרעיון שעומד בבסיס האירוע הוא קיום פעילויות סביב נושאי סיפורי הילדים. כך במתחם סיפור הילדים “הביצה שהתחפשה” ייהנו הילדים ממתחם איפור וקעקועי חינה, ב”איתמר מטפס על הקירות” יוקם מתחם מתנפחים ענקי, ב”מעשה בחמישה בלונים” ייהנו הילדים מהפעלה צבעונית ומרגשת של בלונאים מקצועיים, ב”כובע הקסמים” תתקיים הופעה קסומה, במתחם “העץ הנדיב” תוכלו לשים משאלה בעץ המשאלות של ילדי אור יהודה ובמתחם סיפורי הילדים תתקיים שעת סיפור לכל אורך היום.

במסגרת האירוע וברוח ההתנדבות, הנתינה והמעורבת הקהילתית בעיר, יוקם מתחם על שם סיפור הילדים “עמי ותמי” שבו אתם מוזמנים לתרום משלוחי מנות שיועברו לקהילה מכל הלב. כבר בשעה 10:15 יעלה על הבמה המרכזית כוכב הילדים יובל המבולבל, ומיד לאחר מכן בשעה 11:15 ייהנו המעריצים הקטנטנים מהופעתו של רוי בוי. בנוסף, המחופשים שיגיעו (ואנחנו ממליצים לכם מאוד לעשות כן) יוכלו להשתתף בתחרות תחפושת נושאת פרסים.

אבל זה לא הכול, מכיוון שבחג הזה מתקיימת פעילות עשירה גם לבני הנוער. המסורת של קיום מסיבת רחוב בשכונת נווה סביון נמשכת, אבל עולה מדרגה עם שדרוג האירוע שיאפשר מיד אחרי היציאה מבתי הספר ליהנות ממוסיקה של התקליטנים הטובים ביותר, שגם נבחרו על ידי בני הנוער. השנה  יופיעו במתחם הסביון סנטר ביום שלישי הקרוב (בין 12:00 ל-16:00) די ג’יי  Mr. BLACK ודי ג’יי  vIvo, כל זאת לצד עמדות איפור, קיר גרפיטי ענק, רקדני ברייקדאנס, עמדות צילום ועוד הפתעות מרגשות נוספות.

מסיבת הנוער של אור יהודה בפורים 2018
מסיבת הנוער – פורים באור יהודה

ההשקעה הרחבה לה זוכים תושבי אור יהודה הינה במסגרת שדרוג מערך אירועי התרבות בעיר בעקבות החתימה על הסכם הגג. הפסטיבל ומסיבת הרחוב לנוער הינם חלק בלתי נפרד מהתהליך המיתוגי שמובילה מנהלת הסכם הגג בשלל התחומים בעיר ובתחומי התרבות והפנאי בפרט, וזאת על מנת לקלוט אל העיר תושבים חדשים וזוגות צעירים מכל הארץ. 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “המציאות החדשה שיצר הסכם הגג נותנת לנו את האפשרות היום לחשוב ובגדול. מצווה על כולנו לחגוג בפורים בסימן “משנכנס אדר, מרבין בשמחה’. אני שמחה שיש לנו את ההזדמנות לקיים אירועי תרבות עשירים בתוכן, ובכל מקרה, התושבים שלנו לא צריכים לצאת החוצה כדי ליהנות מהמופעים מכיוון שההופעות ואירועי התרבות הטובים ביותר מתקיימים כאן אצלנו”.
הפסטיבל הענק מצטרף לשורה של אירועים שמתקיימים במהלך שבוע פורים באור יהודה, כגון שלל אירועים ומסיבות בהובלת תנועות הנוער והמועדונים, נשף פורים לנשות העדה הבוכרית, מסיבת פורים שמקיימת מועצת הנשים, מסיבת פורים שמפיקה המחלקה לפנאי וקהילה, מסיבת פולמון למשפחות שכונת נווה רבין, ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות