יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / ספורט / שחייני קריית אונו זוכים בפרסים

שחייני קריית אונו זוכים בפרסים

חודש אוקטובר האחרון היה רווי בהישגים עבור קבוצת השחייה של מכבי קריית אונו, הן בתחרויות המקומיות והן בזירה הבינלאומית

אונו

את ההישג המרשים ביותר גרפה עדן גירלואנצה, שייצגה את ישראל ואת האגודה בתחרות גביע קומן במים פתוחים בקפריסין, מהתחרויות האיכותיות ביותר לנוער. עדן הגדילה לעשות כשזכתה במדליית הזהב במשחה ל-10 ק”מ וכן הייתה שותפה למדליית הכסף בשליחות עם נבחרת ישראל.

בתוך כך, השתתפו כלל שחייני הקבוצה בתחרות הארצית ע”ש אלון רונן שנערכה בהרצליה. אלון ז”ל, אחיו של שחיין הקבוצה דניאל רונן, נהרג עקב קריסת סל בבית הספר בו למד והשחיינים כיבדו את זיכרו בהשתתפות בתחרות וכן בטקס מכובד.

בפן המקצועי זכו שחייני קריית אונו ב-16 מדליות בתחרות, מתוכן שבע מזהב והיו לאחת הקבוצות המעוטרות בתחרות. בלטו במיוחד יובל אשד (שתי מדליות זהב ואחת מארד), מאי לווי (שתי מדליות זהב) ושירה אשכנזי (זהב וארד)

ויטה זיגלבוים ושירה פייגין הוסיפו זהב אישי כל אחת, וגם אביב הנדלר, שחף בכר, יונתן יוגב, שחר ירדן, אדיר נימני ורון ליסנינסקי עלו על דוכן המנצחים עבור קריית אונו.

המאמן הראשי של מכבי קריית אונו, אייל גפני, אמר לאחר התחרות: “היה לנו חשוב מאוד לכבד את זכרו של אלון, ואני חושב שהשחיינים עשו זאת על הצד הטוב ביותר. הגענו לאחר מחנה אימונים מוצלח במיוחד, והתוצאות הן פרי של העבודה הקשה והנכונה בדרך ליעדים הבאים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קיר טיפוס. צילום אילוסטרציה canva

קריית אונו: קיר הטיפוס שאמור היה להיפתח החודש נדחה למועד לא יודע

תפריט נגישות