יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / תלמידים מאור יהודה בגמר הארצי

תלמידים מאור יהודה בגמר הארצי

הנבחרת מאור יהודה בהובלת המורה אילה גורן העפילה לשלב הגמר של תחרות חקר החלל והאסטרונומיה שנה שנייה ברציפות. ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את בנות הנבחרת הצעירות: "ישר כוח על ההשקעה וההתמדה"

נבחרת-בית-ספר-אלונים-בגמר

נבחרת החלל של בית הספר אלונים באור יהודה התבשרה השבוע כי העפילה לגמר בתחרות הארצית לחקר החלל והאסטרונומיה לבתי ספר יסודיים שמתקיימת זו השנה הרביעית. הנבחרת שמורכבת מתלמידות מכיתות ה’ ו-ו’, בהובלת המורה אילה גורן, התחרתה בחצי הגמר מול נבחרות שעברו בהצלחה את כל השלבים הקודמים בתחרות, והצליחה להעפיל לגמר שיתקיים ב-6 במרץ במרכז הישראלי למצוינות לחינוך, ובו יתחרו עשר הנבחרות הטובות ביותר. עבור בית הספר, אותו מנהלת מירית מויאל, זו כבר מסורת של הצלחות כאשר בשנים האחרונות נבחרות בית הספר פוקדות את שלבי הגמר ומגיעות להישגים נאים.

לכתבות נוספות:
הפעלת תכנית “כבוד לאחר” לבני נוער באור יהודה
נוער אור יהודה מצטיינים

נבחרת החלל והאסטרונומיה של בית ספר אלונים הגתה ויצרה דגם של מודל משימה להחזרת האסטרונאוטים לירח. העבודה על הדגם נמשכה זמן רב ודרשה מהתלמידות יצירתיות והשקעה בכתיבת העבודה העיונית וביצירת הסרטון המתאר את המשימה. בגמר יציגו התלמידות את הדגם שבנו, ויתמודדו במשימות שונות כמו משימת אפולו, מערכת השמש, הירחים ועוד.

 ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את בנות הנבחרת על הצלחתן בתחרות, וציינה: “אתן מביאות גאווה רבה לעיר ולבית הספר, ומשמשות דוגמה לתלמידים צעירים מכם. ישר כוח על ההשקעה ועל ההתמדה. אני גאה גם בהנהלת בית הספר אלונים בראשות מירית מויאל והצוות המקצועי שמאפשרים ליצר הסקרנות של התלמידים לבוא לידי ביטוי, ומספקים את הכלים הנדרשים לחקור ולמצוא פתרונות ותשובות”.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות