יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה אמרה תודה ל-800 מתנדביה

אור יהודה אמרה תודה ל-800 מתנדביה

טקס הוקרה למתנדבי העיר נערך בהיכל התרבות ובמסגרתו הופיע הזמר אורי בנאי. המתנדבים פעילים בכ-40 ארגונים ותכניות התנדבות. ליאת שוחט, ראש העיר: "העיר אור יהודה הינה מעל לכל קהילה חמה ומאוחדת, שותפה ומשתתפת, מעורבת ומחבקת הפועלת למען הכלל"

אור יהודה אמרה תודה ל-800 מתנדביה

אור יהודה הוקירה בשבוע שעבר את מאות המתנדבים הפועלים בה בטקס חגיגי ומרגש שנערך בהיכל התרבות במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, וסגנה ויו”ר הנהלת המתנ”ס, אפי גוטמן. באור יהודה פועלים כיום למעלה מ-800 מתנדבים המשובצים במוסדות החינוך, הרווחה והמתנ”ס ובלמעלה מ-40 ארגונים ותכניות התנדבות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אור יהודה אמרה תודה ל-800 מתנדביה

כמו כן, בעיר קיים פורום ארגוני התנדבות המתכנס אחת לחודש ומקיים לימוד עמיתים כדי לשמר את מאגר המתנדבים ולהגדילו. במסגרת הערב, אמרה מנהלת מחלקת פנאי וקהילה במתנ”ס, הגב’ לבנה שתיוי, דברים לזכרה של המתנדבת יעל פחם ז”ל. להקת המחול של המשכן למוסיקה ולמחול בניהולה של אורטל חתוכה הופיעה, וכן הזמר אורי בנאי עם שירי וסיפורי משפחתו המפורסמת.

אור יהודה אמרה תודה ל-800 מתנדביה

מנהלת היחידה העירונית להתנדבות, הגב’ ענת רגב אדלר, ציינה: “בשנת הפעילות האחרונה קלטנו ושיבצנו עשרות רבות של מתנדבים חדשים, חיברנו בין קבוצות מתנדבים מבתי הספר, תנועות הנוער והמכינה הקדם צבאית, לבין מקומות שונים בעיר. הקמנו את יחידת סע”ר למצבי חירום, הפקנו חוברת המאגדת בתוכה את מקומות וארגוני ההתנדבות בעיר, דאגנו להשמתם של 40 סטודנטים מלגאים, יצרנו תכניות התנדבות חדשות, קבוצות של חיילים, צוערים, אולפנות וחברות מסחריות רבות פונות אלינו בבקשה לשילוב בעשייה החברתית, קמו קבוצות חדשות של פעילים ומתנדבים שעושים המון למען הקהילה. ביום המעשים הטובים שהתקיים במרץ היו שותפים כ-4,000 מתנדבים מהקהילה שעשו למען האחר ב98 פרויקטים שונים. אין ספק שאור יהודה היא עיר פעילה ומתנדבת”.

אור יהודה אמרה תודה ל-800 מתנדביה

ראש העיר, עו”ד ליאת שוחט, ציינה בדבריה למתנדבים: “תודה על כלל הפעילות שאתם עושים למען העיר שלנו ולמען תושביה. תודה על התרומה הרבה לקהילה שלנו. תודה על הרצון התמידי להעניק מעל ומעבר, ללא כל בקשה או ציפייה לתמורה. תודה על עצם היותכם אנשים כה אכפתיים וערכיים, הבוחרים לקדש את ערכי הנתינה והעזרה לזולת. איני מכירה אדם שיכול להישאר אדיש לסיפורי ההתנדבות המדהימים שלכם, בין אם מדובר בפעילות למען הקהילה, בין אם מדובר בפעילות למען איכות הסביבה או שמא בתרומה למיגור תופעות שליליות ולעיתים אף ממש בפיקוח נפשות והצלת חיים. אתם, מתנדבים ומתנדבות יקרים מהווים הוכחה נוספת כי קהילת העיר אור יהודה הינה מעל לכל קהילה חמה ומאוחדת, שותפה ומשתתפת, מעורבת ומחבקת הפועלת למען הכלל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות