יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / בגיל 42 כוכב אומנויות לחימה

בגיל 42 כוכב אומנויות לחימה

זה לא הגיל זה התרגיל. שלוש שנים בלבד באומנות הלחימה גרמו לקובי גלוב תושב גני תקווה להתאהב ולקצור הישגים מרשימים בג'יוג'יטסו

קובי גלוב מוכיח שאין דבר כזה מגבלת גיל. גלוב, בן 42, יליד אור יהודה ותושב גני תקווה, גילה את הג’יוג’יטסו הברזילאי לפני 3 שנים ומאז הכל היסטוריה. קובי גלוב זכה במספר תחרויות בתחום אומנות הלחימה הזו שמשלבת תרגילי קרקע ומזרן, כולל הכנעות, חניקות ובריחים.
לכתבות נוספות:

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

ג'יוג'יטסו
ג’יוג’יטסו
 
“התחלתי בגיל 39. הבן שלי, איתן, בענף מגיל 10, נכנסתי אחריו ונסחפתי”, הודה גלוב. בנו של קובי הינו אלוף הארץ עם 10 מדליות זהב, אז בהחלט יש לו ממי ללמוד ולקבל השראה.
ג'יוג'יטסו
ג’יוג’יטסו
למרות כל הניצחונות, יש דבר אחד שמרגש את קובי יותר מהכל –  “הדבר הכי מרגש מבחינתי, שבזמן הקרב אתה שומע את הבן שלך צועק מהקהל: “קדימה אבא יאללה”, וכשאתה מנצח אתה שומע את הילד צועק: “יש יש”! פה אתה מבין שכל המאמץ היה שווה רק בשביל הרגע הזה”.
על המאמן – “תודה לסנסיי אלון שר המאמן שלי שבזכותו הגעתי לשלב שבו אני נמצא …. התחלתי מאפס והיום אני מנצח כחולות וסגולות שמתאמנים 7 ו 8 שנים.. תתמידו ותצליחו ואני מתאמן רק שנתיים וחצי… אם בגיל 42 אני יכול גם אתם יכולים.. הלוואי והייתה לי ההזדמנות שיש לכם להתחיל בגיל צעיר. תשקיעו”
ג'יוג'יטסו
ג’יוג’יטסו
“להתחיל ספורט בגיל 39 זה נחשב מאוד מאוחר”, סיפר קובי. לא מוצאים כיום ספורטאים פעילים בגיל כזה, מקסימום 34-35″, הוסיף. קובי מעיד על עצמו כי הוא אדם תחרותי מאוד, אחד כזה שלא אוהב להפסיד. “לפני כל תחרות או קרב חשוב לי לנצח. לפעמים לפני תחרויות יש מתח גדול, כמו כאב פיזי בגוף, אבל זה עובר”.

הג’יוג’יטסו לא פגע בשגרת חייו של קובי, תודה ששאלתם. “אשתי מגיעה לתחרויות ואני מקבל פידבקים ותגובות חמות מהקהל. הג’יוג’יטסו שינה לי את החיים מקצה לקצה”, אמר קובי.

 

ג'יוג'יטסו
ג’יוג’יטסו
קובי מתאמן בעיקר בפ”ת עם קבוצה של כ-40 בוגרים. “אני אמור לצאת לתחרות סניורים (מעל גיל 35) בחודש יולי. יש לי שאיפה לחזק את הג’יוג’יטסו בארץ, שיחדור למודעות. אני אמשיך להתחרות כל עוד כוחי במותניי”.
ג'יוג'יטסו
ג’יוג’יטסו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כביש סגור. צילום אילוסטרציה canva

קריית אונו:רחוב שלמה המלך יסגר לתנועה מחר בשל הרכבת עגורן

תפריט נגישות