יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הטרולים תומכים בליזי

הטרולים תומכים בליזי

מכת פרופילים פיקטיביים בגני תקווה - כתבה מטעם מועצת גני תקווה בעיתון המקומי גררה עשרות תגובות חיוביות מדמויות פיקטיביות בפייסבוק. האם מישהו שכר בתשלום תגובות אוהדות לראש המועצה? במטה הבחירות של ראש המועצה - סרבו להגיב

בחירות גני תקווה
צילום מפייסבוק

בחירות 2018 – גל של תמיכות ותגובות חיוביות לפרסום מטעם יחסי הציבור של מועצת גני תקווה בעיתון מקומי מעורר שאלות על הזהות הדמויות שהביעו תמיכה ואהדה לראש המועצה. כזכור ערכה מועצת גני תקווה סקר בקרב התושבים בו הצביעו כי יעדיפו לשמור על גני תקווה ישוב קהילתי ולא להפוך אותה לעיר.
נראה כי אל גני תקווה הגיעו תושבים חדשים, צעירים ברובם, תומכים נלהבים של ראש המועצה ליזי דלריצ’ה. הגולשת Jasmine Hoefel כתבה לראש המועצה – “תמשיכי ככה את עושה עבודה מדהימה”. שיטוט קצר בפרופיל של הגולשת מראה שנוצר מספר ימים לפני שנכתב . גולשת נוספת Lillian Spires כתבה לראש המועצה – “תודה לך שאת כאן בשבילנו !!!!” גם Ariel Brunsting הוסיפה – “אין ספק שאת הבחירה הנכונה “.

בחירות גני תקווה
צילום מפייסבוק

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

כך נמשכת רשימה של דמויות פיקטיביות לגמרי המביעים תמיכה בדרך ומודים לראש המועצה על עבודתה החשובה בגני תקווה. גם Adam Labarre תומך בראש המועצה והגיב – “עושה עבודה מדהימה !!!!!!!!”.

בחירות גני תקווה
צילום מפייסבוק

אך לא רק רשימה של דמויות פיקטיביות מהללות ומשבחות את ליזי דלריצ’ה, מסתבר כי גם דובר המצעה וראש המועצה בעצמו נתנו לייק לפוסט.

בחירות גני תקווה
צילום מפייסבוק

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות