יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / אף ילד לא יישאר רעב: פרויקט כריך 10 יצא לדרך

אף ילד לא יישאר רעב: פרויקט כריך 10 יצא לדרך

במסגרת הפרויקט, אותו יזמה ארגון "נותנים באהבה" מכינים מתנדבים מהעיר כריכים עבור בתי ספר באור יהודה כדי לאפשר לתלמידים שהגיעו ללא כריך ללימודים, מכל סיבה שהיא, ללמוד על בטן מלאה. ליאת שוחט, ראש העיר: "פרויקט חברתי בעל חשיבות עליונה".

כריך 10 עם ראש העיר ליאת שוחט, נציגי ארגון נותנים באהבה, סגני ראש העיר, הרכזים והמתנדבים
בתמונה: ראש העיר, ליאת שוחט, נציגי ארגון "נותנים באהבה", סגני ראש העיר אלירן אליה, ימית קרקוקלי ואברהם בורוכוב, רכזי הפרויקט ומתנדבים

פרויקט חדש באור יהודה מספק החל מהשבוע האחרון פתרון איכותי לילדים שמגיעים לבתי הספר ללא כריך מהבית. מדובר בפרויקט שנקרא “כריך 10”, אותו מתכלל המרכזים הקהילתיים בעיר בשיתוף אגף החינוך ומספק מענה לכל ילד שהגיע לבית הספר ללא כריך, בין אם בשל מצב כלכלי לא טוב בבית או בין אם הילד שכח את הכריך.

 אור יהודה

את הכריכים דואגים להכין עם המון אהבה וכיף המתנדבים במרכזים הקהילתיים, כאשר מי שיזמה את הפרויקט היא הגב’ דפנה ברוורמן מארגון “נותנים באהבה” והמנהלת הפילנטרופית. בשבוע שעבר התקיים מפגש חשיפה של הפרויקט, בו השתתפו ראש העיר, ליאת שוחט, סגנה וממלא מקומה, אלירן אליה, המשמש גם כיו”ר הנהלת המרכזים הקהילתיים, וסגני ראש העיר אברהם בורוכוב וימית קרקוקלי.

הפרויקט מתפרס על פני שבעה בתי ספר בעיר והוא מתבצע שלוש פעמים בשבוע, כאשר המתנדבים מתכנסים אחר הצהריים ומכינים כ-180 כריכים לחלוקה. ביום שלמחרת הכריכים מחולקים לבתי הספר, כאשר שם המנהלים דואגים להעמיד אותם בסלסלה מרוכזת כדי למנוע מצב של חוסר נעימות מצד הילדים לגשת אליהם. את הכסף למצרכים תורם ארגון “נותנים באהבה” והמצרכים מגיעים מדי יום למרכזים הקהילתיים.

דפנה ברוורמן, מנהלת מחלקת פילנתרופיה מטעם ארגון “נותנים באהבה”, ציינה: “אני מתרגשת לראות את פרויקט כריך 10 של נותנים באהבה מתרחב וממשיך לגדול ברחבי הארץ. מדובר בפרויקט חברתי בעל חשיבות עליונה. ‘נותנים באהבה’ פועלת על מנת לתת מענה לכל אותם ילדים שמגיעים ליום הלימודים בבית הספר ללא ארוחה. אנו מאמינים שילד רעב לא מסוגל ללמוד כמו שצריך, ושואפים לספק כריך איכותי ועשיר לכל מי שזקוק לו. תודה לכל השותפים והתורמים הנכבדים. בזכותכם נמשיך לפעול ולדאוג שלא יישאר תלמיד רעב אחד במדינה”.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “פרויקט ‘כריך 10’ הוא פרויקט חשוב שמאפשר לתלמידי העיר ללמוד על בטן מלאה ולמנוע מצבים של חוסר נעימות מכל סיבה שהיא. הפרויקט הזה מצטרף לפרויקט ההזנה שבו התחלנו בשנה שעברה בשיתוף פעולה עם קרן אורנשטיין שבמסגרתו מוגשות ארוחות חמות במועדוני הנוער, במכינת ארז, במועדוני האזרחים הבוגרים ובברנקו וייס. אני רוצה להודות לדפנה ברוורמן על שיתוף הפעולה החשוב וכמובן על החיבור בין כל הגורמים במרכזים הקהילתיים ובעירייה שמאפשרים את הוצאתו לפועל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות