יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מותה של אגדה – באור יהודה נפרדים מסעיד

מותה של אגדה – באור יהודה נפרדים מסעיד

הבוקר נפטר סעיד משיח, מי שהיה המייסד והבעלים של מסעדת הבשרים ''סעיד'' באור יהודה. ראש העיר ליאת שוחט וקהל הלקוחות הספידו את האיש שהיה חלק דומיננטי מהעיר.

סעיד משיח
סעיד משיח

”מסעדת סעיד” המתולוגית באור יהודה, מוכרת לכל קהל התושבים וגם לאלה שגרים מחוץ לעיר. המסעדה הוקמה על ידי סעיד משיח לפני כשלושים שנה ומאז ועד היום מהווה חלק מרכזי בתרבות העיר.
המסעדה האותנטית הכירה לקהל הלקוחות את התרבות העיראקית של בעל המקום והייתה מזוהה עמו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מותו של המסעדן

הבוקר, נפטר סעיד והותיר אחריו המוני לקוחות שהספידו אותו. ביניהם, ראש העיר ליאת שוחט שתיארה בפוסט אישי ומרגש את האדם שהיה עבורה בתור נערה מתבגרת – ”בשבילי, סעיד היה קודם כל אדם. אדם טוב שלצד הדאגה לעסקיו, הוא דאג לתרום לקהילה ככל שרק ניתן. כנערים מתבגרים באור יהודה, הוא גם היה האבא והאמא שלנו כי המסעדה שלו הפכה לבית השני שלנו.”

 

הפוסט המלא ראש העיר
הפוסט המלא ראש העיר

גם סגנית ראש העיר, ימית קרקוקלי, אחייניתו של סעיד נפרדה ממנו בצער רב וסיפרה על האדם המיוחד שהיה – ”בצער רב אני מודיעה על פטירתו של דודי היקר. הדוד שחלקתי עם כולם, הדוד שבכל מקום בו ביקרתי בארץ שאלו “את מאור יהודה? אני מכיר את סעיד אכלתי שם” ואני התמלאתי בגאווה שבכל הארץ מכירים אותו. אז בימים ההם הוא היה הסיבה היחידה להגיע לעיר היפה שלנו. בעידן שלפני הווייז כל רכב שעצר בעיר שאל אותי “איך מגיעים למסעדה של סעיד”? לפעמים הדרכתי עוד לפני ששאלו כשהחלון רק נפתח…. אז דוד יקר שלי אני מאחלת לך שתנוח על משכבך בשלום אתה תמיד תשאר בליבי”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. מסעדת הבית
    מסעדת סעיד היא עבורי כבר עשרות שנים ברירת המחדל למסעדה משפחתית. 25 שנה גרתי ביהוד ובכל יום שישי לקחתי שיפודים ופיתות לארוחת שישי בצהריים.
    גם כיום שעזבתי את האיזור אני חוזר לפחות אחת לחודש לשבת עם המשפחה המורחבת במסעדה בשולחן העגול.
    הכרתי את האבא סעיד, הילדים והמשפחה הרחבה
    אצל סעיד ( לטעמי), השוארמה הטובה בארץ.
    יהי זכרו ברוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות