אחד מסניפי הדואר המרכזיים בגני תקווה הוא סניף לידר המשרת את תושבי השכונות הצפוניות החדשות ומיועד לאיסוף דואר רשום. תושבים רבים מתלוננים על העדר שירות ויחס מחפיר, תורים ארוכים. מועצת גני תקווה מודעת לבעיה אך הדבר לא זכה לטיפול הולם.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גני תקווה – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו
בקריית אונו, גם הלינו התושבים על בעיות בסניפי הדואר. שם, ראש העיר ישראל גל, זימן את מנכ”ל הדואר לפגישה דחופה, ותוך זמן קצת שופצו סניפי הדואר ונפתחו חדשים. בגני תקווה, תלונות התושבים,מסתבר, יכולים לחכות.
תגובת דואר ישראל : “מדובר במרכז מסירת חבילות חיצוני לדואר שעובד איתנו מספר שנים, ומחלק אלפי חבילות בחודש במסירות רבה ולשביעות רצון תושבי האזור. לצערנו, עקב מחלה של עובד במקום נוצרו עיכובים נקודתיים, המטופלים על ידי עובדי הדואר. אנו פועלים על מנת לייצב את השירות במקום ולספק שירות איכותי לתושבים, כאשר בקרוב ייפתח מרכז מסירת חבילות נוסף באזור”.
תגובת מועצת גני תקווה – “הנושא נמצא על סדר היום של המועצה והיא מתייחסת לנושא בכובד ראש.רשות הדואר לא עושה את עבודתה מול לידר כפי שהיא צריכה להיעשות.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
האחריות נופלת גם על רשות הדואר שמזמן השרות לציבור לו מענינם.
וגם על המועצה שצריכה לדאוג שהשרותים הציבוריים ישרתו את התושבים.
בישוב אחר זה לא היה עובר בשקט מצב מצד ראש הישוב .
יותר מ-8 פעמים שהדבר אירע לי במהלך השנה האחרונה (מתוך 8…). האירוע המחפיר ביותר היה שבוע שעבר שמכתב פשוט נלקח ללידר במקום לשים בתיבת הדואר וכרגיל מבצע המשלוח שולח הודעות מהקורסה בסלון שלו “היינו אצלכם ולא היה מענה” יחד עם התראה שניה (כי למה ללכת פעמיים לשים הודעות) וזאת כשהייתי בבית בכל אחד מהפעמים.
במקרה אחר ספק מצחיק ספר עצוב קבלנו עוגה משומרת (שאמורה להחזיק כמה חודשים) מחבר בגרמניה שנשלחה בתחילת דצמבר בשביל קריסמס והגיעה אלינו באוגוסט השנה, דומה בצבעיה וצורתה לדג אבנון. אשאיר לכם לדמיין את הריח… כשביררנו היכן התעקבה החבילה מול דואר ישראל הסתבר שהיא ישבה בסניף מספר חודשים.
בניגוד לנאמר בפייסבוק, בסניף המדובר גם לא ניתן להזמין תורים כי הוא לא רשום באתר של דואר ישראל.
אני תוהה- אולי לא היה כזה עומס על הסעיף אם היו מחלקים את החבילות לבתים כפי שהם אמורים, במקום ישר לשים פתק “לא הייתם בבית”.
אז תורים ארוכים- כן
יחס מחפיר וזלזול בהעברת החבילות- כן
איבוד והחזקת חבילות לתקופה- כן
שירות מחפיר ברמות שלא ניתן לתאר, זלזול מוחלט בלקוחות. חבילות שמגיעות לסניף נעלמות באורח פלא והעובד במקום מסרב לחפש אותן בטענה שזאת לא הבעיה שלו.
זאת בדיחה הכי מצחעקה שעקב מחלת עובד!
התורים שם הזויייים כל הזמן 364 ימים בשנה!
עוד לפני הבחירות גם ליזי וגם יניב ידעו על הבעיה ועכשיו יניב החמוד רוצה לבדוק לעומק!? מה הוא משחק אותה??? פתאום אכפת לו?? גוזר קופון כי פנו אליו לתגובה?
הרי בקבוצה שהוא מנהל עלו מאות פוסטים בעניין.
אגב הסניף ההזוי הזה מספק לכל גני תקווה ולא רק לשכוניות הצפוניות.
אני גרה באזור הרמה. חבילות מתקבלות משם לכל התושבים.
יש זלזול עמוק בתושבים מצד הנותן שירות.
וגם מצד הדואר
וגם מהמועצה שיודעת על זה כבר שנים.
די להכנס לאחת מהקבוצות של גני תקווה ולראות.
בדיחה שיש כתבה פתאום יש תגובות שלא משקפות את המציאות.