יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / מקומי / עיריית יהוד מונוסון קיבלה החזר הלוואה 14 מיליון

עיריית יהוד מונוסון קיבלה החזר הלוואה 14 מיליון

כשנה לאחר הצטרפותה של העיר יהוד מונוסון לתאגיד המים והביוב, מי אונו ,הוחזרה הלוואת הבעלים לעירייה. צ'יק של למעלה מ-14 מיליון ₪, נמסר לראש העיר הגברת יעלה מקליס, בגין הלוואת בעלים, עבור רכישת תשתיות המים והביוב הקיימות בעיר.

תאגיד מי אונו מחזיר הלוואה של 14 מיליון לעיריית יהוד
צילום ארכיון

כשנה לאחר חתימת ההסכם והצטרפותה של עיריית יהוד מונוסון לתאגיד המים והביוב מי אונו, העביר ישראל גל יו”ר תאגיד המים מי אונו וראש עיריית קריית אונו, יחד עם דוד עוזר מנכ”ל התאגיד, ,את הצ’יק לידי ראש העיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ההקדמה המשמעותית בהחזר הלוואת הבעלים שנה אחת במקום 12 שנה במקור הינה השיג עצום והדבר התאפשר בשל התנהלות יוצאת דופן ביעילותה של תאגיד המים. לתאגיד מנגנון ניהול מקצועי אשר למד ,התפתח וצבר ידע מקצועי עצום. כזכור, התאגיד זכה לתואר תאגיד מים מצטיין  ומנכלי  תאגידים שונים בארץ מגיעים ללמוד ולהתרשם ואף שולחים את הצוותים המקצועיים שלהם לתאגיד . בראש התאגיד עומד דוד עוזר שהינו מנכ”ל מצטיין ומקצועי שמוביל את התאגיד להישגים רבים.

יעלה מקליס ראש העיר יהוד מונוסון , מסרה בתגובה כי : ההחלטה שקיבלה מועצת העיר בראשותי לטובת התושבים להעביר את העיר לתאגיד המים מי אונו, היא החלטה מצוינת, שתרומתה לתושבים שלנו מוכחת והצ’יק הגדול שקיבלנו היום הינו הוכחה לכך. התושב שלנו משלם כיום תעריף נמוך יותר עבור המים שהוא צורך ( המקום 9.5 ₪ למ”ק ששילם לפני ההצטרפות לתאגיד הוא משלם כיום 7.66 ₪ כלומר הפחתה של 19% ) ובמקביל זוכים התושבים לשדרוג הצנרת העירונית הישנה ולשיפור השירות לתושב ברמה היומיומית. נמשיך לפעול כדרכנו למען רווחתם של תושבינו בכל דרך אפשרית”.

ישראל גל , יושב ראש תאגיד המים וראש העיר קריית אונו, מסר כי הוא מברך על שיתוף הפעולה ממנו נשכרים תושבי האזור, המקבלים שירות ברמה מקצועית גבוהה, המתקיים יחד עם איגום משאבים המשרת את תושבי שתי הערים . כמי שעומד בראש תאגיד המים , אין שמח ממני להחזיר לרשויות את המגיע להן בין אם בשירות מצוין ובין אם בהעברת כספים המגיעים להן, במהירות. אני בטוח שראשת העיר יהוד מונוסון תדע להפיק את המירב מכך ואני מודה לה על שיתוף הפעולה.

דוד עוזר מנכ”ל מי אונו: הקדמת החזר ההלוואה ב 11 שנים מעידה על חוסנו של התאגיד. אני שמח  להעניק לעיריית יהוד מונוסון משאבים לטובת תושביה במקביל להמשך מתן שירות מעולה ולהשקעה מסיבית בשדרוג תשתיות המים והביוב ביהוד מונוסון לרווחת התושבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות