יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד-מונוסון: מועדוני הטניס והכדורגל בעיר סוגרים עוד עונה מוצלחת

יהוד-מונוסון: מועדוני הטניס והכדורגל בעיר סוגרים עוד עונה מוצלחת

השבוע התקיימו ביהוד-מונוסון שני טקסי סיום מרגשים במיוחד במועדוני הספורט הטניס והכדורגל בעיר. הראשון שבהם היה הטקס של מועדון הטניס בו חברים למעלה מ-100 מתאמנים ומתאמנות שלקחו בשנה החולפת חלק פעיל בפעילות המועדון.

כדורגל
כדורגל

אותם חברים וחברות הגדילו את המועדון, התאמנו, שיחקו, התחברו, נהנו ולמדו את נפלאות הטניס. הטקס התקיים במגרש הטניס שעבר שיפוץ ע”י העירייה רק בשנה החולפת, במסגרתו הוחלף המשטח, החדרים נצבעו ותשתית המקום שופרו. מועדון הטניס של יהוד-מונוסון כידוע מונה ילדים רבים, בני נוער, בוגרים ובוגרות. כ-50 מתאמנים מבין כל מתאמני המועדון הן מתאמנות. טניס הוא ענף הספורט הוא הנוכחות הנשית הגבוהה ביותר ביחס לשאר ענפי הספורט המוכרים לנו.

לכתבות נוספות:
מתנס יהוד: החוגים המעשירים לילד שלך
אירועי השבוע במועדון הילדים של קניון סביונים

טניס
טניס

בהמשך התקיים בעיר טקס הסיום במועדון הכדורגל של בני יהוד בעיר. השנה השחקנים המוכשרים של יהוד-מונוסון הביאו הישגים מרשימים ביותר. קבוצת הבוגרים הגיעה לגמר הבליאוף ושיחקה שם בצורה יוצאת מן הכלל. קבוצת נערים ב’ לקחה אליפות, קבוצת נערים ג’ לקחה אליפות גם היא והביאו גאווה רבה לכל תושבי ותושבות העיר. השנה אחרי עשור שנים הצליח המועדון ביהוד-מונוסון לבנות קבוצת נוער למופת שמצטרפת לתשע קבוצות כדורגל במועדון, וביחד – 10 קבוצות כדורגל מוכשרות ביותר, חזקות ביותר, עם ביצועים מעולים. אליהם מצטרפים עוד כ-80 ילדים שלוקחים חלק בבית הספר לכדורגל שפועל בעיר ומנוהל ביד רמה ע”י מאמני במועדון עופר טלקר ושוקי נגר.

כדורגל
כדורגל

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טניס

מנכ”לית העירייה, שירה דקל-כץ בירכה את חברי מועדון בני יהוד בכדורגל וציינה כי: “איזה כיף להיות כאן אתכם היום, אחרי שנה עמוסה באימונים ומשחקים הגענו לכאן כדי לחגוג ולציין סיום עונה חגיגית במיוחד. השנה החלפנו את הדשא הסינטטי במגרש הכדורגל הגדול בעיר בו אנו נמצאים, ובחודש הבא, במסגרת שיפוצי הקיץ בעיר, נחליף את הדשא גם במגרש הקטן שנמצא פה ליד. בנוסף תבוצע החלפת תאורות המגרשים שניהם לתאורת לד חדשנית וחסכונית על מנת לאפשר משחקי ליגה גם בשעות הערב. העירייה תמשיך לתמוך בענפי הספורט השונים בעיר מתוך אמונה כי פעילות הספורט מקדשת את המוטו החשוב ביותר: “נפש בריאה בגוף בריא!”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות