יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / כדוריד באונו: ירידה לצורך עלייה 

כדוריד באונו: ירידה לצורך עלייה 

בהפועל קריית אונו מקווים שההצלחה בקרב הקבוצות הצעירות של הכדוריד תחלחל לקבוצות הבוגרות. קבוצת הבוגרים אוספת את השברים של העונה החולפת.

בתמונות: קבוצות הבוגרים והנוער של הפועל קריית אונו
בתמונות: קבוצות הבוגרים והנוער של הפועל קריית אונו

אמיר דרוקר, בעברו שחקן בנבחרת ישראל, ומי שמגיע ממשפחה של שחקני כדוריד, מנהל את ענף הכדוריד בקריית אונו. בנוסף, אימן דרוקר את הנשים והוא המנהל המקצועי של כל האגודה בעיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“יש לנו שחקנים מכיתה א’ ועד גיל 50. כיתות א’ עד י”ב זו מחלקת הנוער ואח”כ יש את הבוגרים והבוגרות. קבוצת הגברים של המועדון ירדה ליגה לפני מספר שבועות מליגת העל וקבוצת הנשים של המועדון סיימה אחרונה בליגה הלאומית” סיפר דרוקר. עם זאת, במחלקת הכדוריד בעיר נרשמו הישגם לא מבוטלים. “קבוצת הנוער הגיעה לחצי הגמר הארצי בגביע והנערות הגיעו למקום 3. כיתה ז’ מקום 2 בליגה שלהם וכיתות ח’, ט’, ו-י’ מקום ראשון בליגה ועלו לפלייאוף הארצי שמתחיל במאי. כל הקבוצות עדיין בשלבי הגביע”, הוסיף דרוקר.

 הפועל קריית אונו
הפועל קריית אונו

נדמה שהירידה של קבוצת הבוגרים של קריית אונו הייתה בלתי נמנעת כמעט. “יש לנו שחקני בית צעירים ואין לנו הרבה כסף. התקציב שלנו נע סביב 600,000 ש”ח. עם מיליון לא היינו יורדים ליגה”, תיאר המנהל המקצועי.  הקושי הכלכלי השפיע גם על בחירות שחקני רכש, שבדיעבד הכריעו את הכף לירידה. “מאוכזב מאוד שירדנו, לא היו לנו בחירות חכמות של שחקנים בתחילת השנה, החלפנו זר. בסיבוב השני סיימנו כבר עם 7 נקודות. אם היינו פותחים ככה את העונה לא היינו יורדים. לא הצלחנו לתקן את הבחירה של הזר וזה היה בעוכרינו. היינו מרחק משחק אחד מהישארות”, פירט דרוקר את הסיבות המקצועיות לכישלון. 

 הפועל קריית אונו
הפועל קריית אונו
דרוקר נותר אופטימי לקראת העונה הבאה: “מאמין שנבנה שוב קבוצה לעלייה, למרות שלא יהיה קל, הליגה הלאומית חזקה”. כאמור, בהפועל קריית אונו שיחקו בשנה החולפת מספר שחקנים צעירים תוצרי מחלקת הנוער. “כבר השנה שיחקו 6 חבר’ה צעירים ויש גם ותיקים יותר שהשתלבו עוד קודם”, אמר דרוקר. בשנה הבאה הלאומית הצעירים ישחקו אף יותר”, הוסיף המנהל המקצועי. 
הפועל קריית אונו
הפועל קריית אונו
רון מדינה, נועם קצר, פיליפ אירוביץ הם מספר שחקנים צעירים שקיבלו במה השנה והתחשלו בהפועל קריית אונו, ובשנה הבאה צפויים לקבל דקות משחק משמעותיות.  בהפועל קריית אונו מחלקת ילדות גדולה עם 40 שחקניות מכיתות ב’ עד ו’. מחלקת הכדוריד אומנם לא משופעת כספית, אך אמיר דרוקר לא מוכן לוותר על היושרה. ” אני לא מוכן להיות חייב כספים כמו בקבוצות אחרות, על מה שאני מתחייב אני עומד בזה”.
יחד עם דרוקר עובדים גם מנהל מחלקת הנוער, דרור מאירוביץ, וכל צוות המאמנים.  “הם עושים מלאכה מרובה וחשובה. דרור שותף מלא להצלחת מחלקת הנוער”, סיים דרוקר.
צילום מתוך דף הפייסבוק אונו כדוריד
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות