יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / צרכנות / אין על מטבח מעוצב! 

אין על מטבח מעוצב! 

אין ספק שמטבח חדש הוא הוצאה כספית ניכרת, ולכן יש לשים לב לתכנון מטבח לנוחות המשפחה, זאת בכדי למקסם את ההנאה. המומחים של מטבחי EMB  אור יהודה עם טיפים למטבח מעוצב

מטבחי EMB אור יהודה
תוכן מקודם

חומרים: אין דבר חשוב יותר מחומר איכותי המרכיב המטבח המעוצב. איכות העץ אשר ממנו מיוצר גוף המטבח המעוצב, בעל  חשיבות רבה. חומרי הגלם המומלצים הינם סנדוויץ נגרים לגוף הארון ועדיף להימנע מסיבית, היות ובארץ היא אינה באיכות גבוהה. דלתות מייצרים בדרך כלל, מחומר שנקרא MDF למרות שקיימת אפשרות לייצר דלתות מטבח גם מסנדויץ. במידה ויש שימוש בחומרים זולים, יש גם חשש שהדלתות יקבלו עיוות עם הזמן.
לכתבות נוספות – 
קניון עזריאלי אור יהודה – חנות חדשה לגלית מלכין
בגיל 84 מכין את שמן הזית המשובח


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גימור: איכותו של מטבח מעוצב נמדדת בעיקר ברמת הגימור שלו. רמת גימור מאופיינת בין היתר במרכיבים כמו האיכות הצבע ואיכות הצביעה. הפורמייקה צריכה להיות איכותית (יש גם תוצרת הארץ וגם פורמייקה מיובאת). הפורמייקה והצבע המצפים את הדלתות, אמורים להיות עמידים בפני שריטות, מכות, שחיקה, אדים וכמובן חום. אסור לשכוח את השמש החזקה בארץ, ואת תגובת חומרים אלו גם לחומרי הניקוי השונים. הכלל לגבי טיפול בפורניר ועץ מלא, במטבח המעוצב, מצריכה גם היא חומרי ניקוי ייעודיים.
מטבחי EMB אור יהודה

הרכבה ואביזרים: יש להקפיד על הרכבה נכונה של היחידות זו לזו. בדיקה של מקדמי עומס, שבירה ושקיעה של מדפים לאורך זמן, פתחי אוורור וכמו כן הגישה למים, גז וחשמל. אבזור ופרזול הינו אינדיווידואלי – יש חברות המטמיעות פרזול מתקדם, כחלק אינטגראלי מהיחידה. לעיתים מחירם מקפיץ את מחיר המטבח בעשרות אחוזים – שימו לב לכך. יש לשים דגש בבחירת הפרזול לנקודות הבאות: איכות המסילות והצירים, שילוב של פרזול יוקרתי ומתקדם, אשר יהפוך את חווית הבישול ליעילה ונוחה. תיאום המטבח לצורכי המשתמש והיותו ארגונומי, ובנוסף תיאום מדויק למידות ולסגנון ביתכם. המטבח המעוצב יתוכנן על פי צרכיו ונתוניו האישיים של המשתמש, תבטיחו לעצמכם כי גם אם תעמדו זמן רב במטבח בעת הבישול לא תחושו עייפות .

אחריות: המטבח אמור לשמש אותנו לאורך שנים, לכן זכרו לדרוש בעת רכישתו תעודת אחריות שתבטיח לכם אחריות ושירות לאורך שנים. חשוב לוודא במעמד קניית המטבח, כי הספק יחליף לכם כל חלק שניזוק ללא כל בעיה. על היצרן נופלת אחריות לכל שלבי בניית המטבח, משלב התכנון דרך שלב המדידה ועד לשלבי הייצור והאספקה. הנכס הגדול של כל חברה/נגר הוא המוניטין שלה, בו היא משקיעה ולו היא מחויבת .

קניה נעימה ומעוצבת – מטבחי EMB  אור יהודה
אריק איינשטיין 1 אור יהודה, בניין ‘טרמינל סנטר’
לתיאום פגישת ייעוץ:  טלפון ראשי – 03-6289779, טלפון נייד  050-5514691

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

הטיפ השבועי לגנן המתחיל: הכנת הגינה לקראת הקיץ

תפריט נגישות