יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מי המיליונר החדש מקריית אונו

מי המיליונר החדש מקריית אונו

אבא לשני ילדים, זכה השבוע בעשרה מיליון שקלים בהגרלה הלוטו. " לא ישנתי כל הלילה, הולך להחזיר שעות שינה אח"כ לחפש דירה גדולה – בדיוק רצינו לעבור"

זוכה בעשרה מיליון שח מקריית אונו
צילום -אבי חיים

ככה פותחים שבוע חדש – המזל האיר לצעיר בן 30 מקריית אונו. כבר 15 שנה שהוא שולח את אותם המספרים בעלות של 82 שח. הפעם זה הצליח לו, הוא הזוכה הגדול בהגרלת הלוטו, ביחד עם קשיש מהצפון, כל אחד מהם זכה בעשרה מיליון שח


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ביום ראשון בבוקר (22.4), הגיעו לבית מפעל הפיס גבר צעיר בסוף שנות ה-30 לחייו ופנסיונר כבן 70, בהפרש של שעה אחד מהשני, לאסוף את הפרס הראשון בלוטו. הפרס, אשר התחלק בין השניים עמד על 20 מיליון שקלים ולמעשה כל אחד מהזוכים קיבל 10 מיליון שקלים.

הראשון שהגיע, הוא הגבר הצעיר, נשוי + שני ילדים מאזור קריית אונו, אשר סיפר כי הוא שולח את אותם המספרים כבר 15 שנים וגם הפעם מילא טופס שיטתי 8 בעלות של 87.20 ₪. “ראיתי את תוצאות ההגרלה בשידור חי בטלוויזיה ולא האמנתי” סיפר הזוכה והוסיף: “לאחר שבדקתי לפחות עשר פעמים שיש לי את כל ששת המספרים ואת המספר הנוסף, קראתי לאשתי ובישרתי לה על הזכייה הגדולה. שנינו לא הצלחנו להירדם מרוב אושר”.

זוכה בעשרה מיליון שח מקריית אונו

הזוכה ציין כי הכסף הגיע בדיוק בזמן “אנו מחפשים לעבור לדירה גדולה יותר ועכשיו יש אפשרות אמיתית לרכישת בית”. לשאלה אם הוא עומד ללכת  לראות דירות ענה “קודם אני הולך להשלים שעות שינה”.

כשעה אחריו, הגיע גבר בן 67, פנסיונר מחיפה, שעבד כשכיר בענף ההייטק ויצא לגמלאות לפני חצי שנה. הזוכה סיפר: “כשחזרתי הבוקר מהתפילה בבית הכנסת בדקתי את הטופס וגיליתי שניחשתי את כל המספרים נכונה. “יש לי שני ילדים וחמישה נכדים, הילדים רוצים לעבור לדירות גדולות ואני אעזור להם עם כספי הזכייה” הזוכה הוסיף שבשאר הכסף יטוס עם אשתו, שגם היא גמלאית, להגשים את חלומם ולטייל במקומות אקזוטיים “אם לא עכשיו אז מתי?”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות