יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / קריית אונו / משה ארנס בשבתרבות בקריית אונו

משה ארנס בשבתרבות בקריית אונו

"אף שדעתי אינה נוחה מההתנהלות האישית של בנימין נתניהו ומשפחתו, אני סבור שהוא ראש ממשלה טוב שעשה רבות למען המדינה בתקופת כהונתו"

עודד בן עמי

בשבת האחרונה התארחו בקריית אונו שר הביטחון לשעבר משה ארנס ושדרן חברת החדשות עד בן עמי. פרופ’ משה (מישה) ארנס, לשעבר שר הביטחון ותושב סביון. התארח בבוקר שבתרבות שהתקיים באודיטוריום הקריה האקדמית אונו בהנחיית העיתונאי אבי בטלהיים. פרופ’ ארנס, בן 92, הביע פסימיות רבה לגבי הסיכוי להגיע להסדר מדיני כלשהו עם הפלשתינים בהיעדר מנהיג פלשתיני חזק שיוכל לכפות על תושבי השטחים את קיומו של הסדר כזה.
לכתבות נוספות:

שבתרבות קריית אונו – בוגי יעלון: ביבי גמור
“שיא של שחיתות” – שלי יחמוביץ בקריית אונומשה ארנס


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“בניגוד למה שראש הממשלה אומר וחוזר ואומר בכל הזדמנות, התקשורת בישראל אינה שמאלנית. מדובר בתקשורת מקצועית, נטולת פניות, שעושה את עבודתה כהלכה. ההסתה המתמשכת הזו כואבת ופוגעת, אבל היא לא תמנע מאיתנו, העיתונאים, להמשיך לעשות את מה שאנחנו אמורים ויודעים לעשות” – כך אמר העיתונאי עודד בן-עמי, מגיש התוכנית “שש עם” בחברת החדשות ולשעבר דובר צה”ל, בבוקר שבתרבות בהנחיית אבי בטלהיים שהתקיים באודיטוריום הקריה האקדמית אונו. בן-עמי ריתק את מאות תושבי קריית אונו בסיפורים מאחורי הקלעים ובתיאור רגעים היסטוריים מרגשים שהיה נוכח בהם או סיקר אותם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סופר פארם סניף פארק אונו. צילום באדיבות סופר פארם

סופר פארם מגייסת עובדים/ות לסניף פארק אונו

תפריט נגישות