יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / ראש מועצת גני תקווה: “החלטתי לתבוע באופן מידי את ״המפיץ״ של הלכלוכון הזה”

ראש מועצת גני תקווה: “החלטתי לתבוע באופן מידי את ״המפיץ״ של הלכלוכון הזה”

עיתון פוליטי שהפיץ המועמד לראשות מועצת גני תקווה ובתוכו קריקטורות המזכירות ימים נשכחים, עורר תגובות כועסות. בתגובה מאיימת ראש המועצה לתבוע בבית המשפט את מפיץ העיתון הפוליטי

בחירות בגני תקווה

יניב שחר, מועמד לראשות מועצת גני תקווה הפיץ עיתון שנוי במחלוקת הכולל בתוכו קריקטורות ודברי לעג לראש מועצת גני תקווה ליזי דלריצ’ה. זאת בתגובה מהירה בדף הפייסבוק שלה הצהירה כי תתבע אותו לדין.

יניב שחר
יניב שחר

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מערכת היחסים בין היריבים הפוליטים מחריפה – שחר, תושב פעיל שזוכה לאהדה ציבורית גדולה אך טירון בחיים הפוליטים, עשה כנראה את הטעות הראשונה שלו עם קמפיין נגטיבי ומכפיש כנגד ראש המועצה. שחר, אשר מלווה ביועץ הפוליטי אשר ליווה את דורון בן דקון, בבחירות הקודמות.  בחר בהפצת עיתון, המספר על הוצאות לשכת ראש המועצה, לצד ביקורת על התנהלות כלכלית וחוסר שקיפות. הדרך בה בחר שחר, לפרוש את משנתו עוררה ביקורת ציבורית ואין ספק כי יאבד קולות רבים עם ימשיך בקו הזה של הכפשה ראש המועצה ולא ייספר מה הוא מביא חדש לגני תקווה.

בחירות בגני תקווה
מתוף דף הפיסבוק של ראש המועצה

דלריצ’ה מצידה, יצאה בהודעה מהירה בדף הפייסבוק שלה מספר שעות אחרי הפצת העיתון ברחבי הישוב – “לאורך הקרירה הפוליטית שלי, תמיד נהגתי באחריות כלפי הציבור ותדמית המועצה. תמיד השתדלתי להציג ולהבליט את החיובי, במטרה לשפר את תדמיתה של המועצה כלפי פנים וכלפי חוץ. לא בכדי גני תקווה הפכה להיות אחד הישובים המבוקשים והאטרקטיבים ביותר בבקעת אונו ובכלל.
אפילו בזמני התמודדות פוליטית, שקיבלתי את אמונו של הציבור, תמיד זה היה על למה ״כן ליזי״, ולא למה ״לא אחרים״. תמיד האמת והעובדות היו מונחים על השולחן ולא השמצות ושקרים גסים . הצגתי לכם קבלות של עשייה ולא סיפורי בדיה. בימים האחרונים, מזהם את רחובות המועצה ״לכלוכון״ מלא בהשמצות, רוע ושקרים גסים. אין בנייר הזה אלא לכלוך לשמו, שמזהם את הרחובות המועצה תרתי משמע ופוגע בתדמית המועצה. מאחרי ה-״שקריון״ הזה עומד כנראה אדם, שאין לו מה באמת למכור, בלי ניסיון משמעותי להציג לכם. לכן הוא בוחר בשיטת ההשמצה, השקר והלכלוך.
כמי שפועלת בשקיפות מלאה ומאמינה בכללי המינהל התקין ובמערכות החוק והצדק במדינה, החלטתי לתבוע באופן מידי את ״המפיץ״ של הלכלוכון הזה, ואני מאמינה שהוא יתן את דינו בבית המשפט. אני יודעת שאנו תושבי גני תקווה, הרבה מעבר לרמה הזו. אי אפשר ״למכור לנו לוקשים״ ובטוח אי אפשר לבקש את בחירתנו בסגנון הזה. תושבי גני תקווה, יבחרו רק מה שטוב ביותר עבורם. שבת שלום לכולם”

בחירות בגני תקווה
צילום מתוך פייסבוק

יניב שחר, עומד מאחורי הדברים שפרסם ומסר לאתר אונו ניוז –  “תביעת השתקה והפחדה” היא גם דרך להשתיק ביקורת, אבל הדמוקרטיה מאפשרת לבקר את העומדים בראש. לא ידוע לי על משהו לא מדוייק שנכתב בעיתון, ואם יש כזה – אשמח להתנצל עליו בפומבי. אני מזמין את ראש המועצה להעביר אליי את רשימת השקרים והטעויות שבעיתון – ואתנצל עליהן, ואפילו בשמחה.
האסטרטגיה שלי היא לא “לתקוף אישית” אלא להעלות התנהלות בעייתית של השלטון הנוכחי בנושאים ציבוריים, לצד הצגת החזון והדרך שלי. מי שרוצה לעשות מהפך צריך להסביר בגלוי ובאומץ למה דרוש השינוי. בעיתון שהוצאתי, חציו הביקורתי עסק בתקציב המועצה, בארנונה, בהקמת החטיבה, במירוץ הבנייה למגורים, ועוד טענות שיש בהן עניין ציבורי מובהק, וכך אמשיך ואעשה גם בעיתונים הבאים. קריקטורות הן דרך נוספת להעברת מסר, ונמשיך להשתמש בדרך זו, אם כי אני מבטיח שלהבא נשתדל להיות עדינים יותר. לא היתה כוונה להעליב, אלא להעביר מסרים, ואיש ציבור צריך לדעת לקבל ביקורת על תפקודו בלי “להיעלב”.

ממטה הבחירות של דלריצ’ה – סרבו להגיב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות