יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / רצים אל התואר

רצים אל התואר

הכירו את מחלקת הספורט של אגודת הסטודנטים בקריה האקדמית אונו. בין המבחנים לשיעורים משתתפים חלק מהסטודנטים בתחרויות בכל המדינה ולפעמים גם בחו"ל.

מכללה אונו

השעה 20:00 באולם הביתי רימונים באור יהודה. הקהל המצומצם בעיקר אנשים צעירים שמצאו את הזמן לצפות בספורט בחינם. על המגרש נמצאת חבורת שחקנים לא טיפוסיים. הם סטודנטים בקריה האקדמית אונו במשחק נגד מכללת HIT מחולון במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת אס”א- איגוד ספורט אקדמי. בפעילות האיגוד משתתפות קבוצות מכלל איזורי הארץ, מאוניברסיטת חיפה בצפון ועד אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
שיטת למידה חדשה בחטיבת יובלים באור יהודה
קריית אונו – מערכת דיגיטלית חדשנית לפניות בנושאי חינוך
אקדמית אונו
שירי, מנהלת המחלקה מספרת על הספורט בקריה
: “מטרתה המרכזית של מחלקת הספורט הינה להנגיש ולהקל על הסטודנטים לבצע פעילות גופנית אשר תתאים להם ותהלום את צרכיהם על ידי השגת הטבות ייחודיות לחברי האגודה במתקני ספורט ומועדוני כושר באזור וכן החדרת “רוח הספורט” לכל אחד ואחת”. הסטודנטים הלומדים בקריה האקדמית זוכים למנוי חינם במרכז הספורט לידר בגני תקווה במהלך כל התואר.

בהמשך השנה מתוכנן יום ספורטיבי במכללה אשר יעלה את המודעות לתרבות גופנית בקרב הסטודנטים. כמו כן, ישתתפו במשחקי החורף של אס”א באילת נבחרות כדורסל נשים וגברים, כדורגל ושחקן פינג-פונג. שירי מספרת כי “השאיפה שלנו בקריה היא לפתוח לקהל הסטודנטים נבחרות כדורגל וכדורעף לנשים בשנה הבאה”.
אקדמית אונו

אחת הדמויות הפועלות להצלחת המחלקה הוא ברק פלג, שחקן עירוני נהריה לשעבר ובוגר סיירת מטכ”ל, סטודנט לחינוך ומקים נבחרת הכדורסל של הקריה. ברק בעיצומו של תואר ראשון בחינוך וחברה עם תעודת הכשרה בספורט. “באימון הראשון”, מספר פלג, “הגיעו הרבה צעירים עם הרבה מרץ והתלהבות אך לצערי היא ירדה עם הזמן ובעקבות העומס הכבד וזמני המשחקים חלק פרשו. ‘אנחנו בונים כאן משהו, סבלנות’ אמרתי להם בהתחלה. אני עדיין מאמין שבעזרת תשתיות תומכות וידיים פעילות נוכל להגיע לתוצאות מצויינות. כולי תקווה שהתואר שאני לומד ימשוך עוד ספורטאים לקריה האקדמית אונו וכך נוכל לפתח את העניין עוד יותר”.

בקבוצת הכדורסל של הקריה האקדמית משחקים עשרה שחקנים, כל אחד מחפש את המקום שלו לשמור על כושר במהלך התואר. אחד מהם הוא מני ווקשטוק, סטודנט בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית. “יש משהו מאוד כיף בליגה מסודרת. אנחנו לא בליגת המכללות האמריקאית אבל עדיין האווירה בין הקבוצות מאוד טובה ומהנה. ככה אתה גם מכיר אנשים מכל הארץ. יש הרבה כבוד הדדי בין המתמודדים. במשחק שהיה באשדוד הגענו רק חמישה שחקני ללא חילופים ובכל זאת ניצחנו. האורחים כיבדו את המהלך”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות