יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חינוך / תושב גבעת שמואל: הפעיל המצטיין

תושב גבעת שמואל: הפעיל המצטיין

משרד החינוך העניק לשלומי ברגר קומונר בני עקיבא בגבעת שמואל את אות הפעיל המצטיין

הפעיל המצטיין של גבעת שמואל

גאווה מקומית: שלומי ברגר תלמיד כיתה י”ב מגבעת שמואל, מי שימש השנה כקומונר של בני עקיבא בסניף דג”ש, קיבל את אות הפעיל המצטיין של מינהל חברה ונוער במשרד החינוך. קבלת האות היא תעודת כבוד מרשימה לברגר, שזה כשנה מפעיל את הסניף בימי השגרה, האירועים, הטיולים והמסעות.
ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני וערן אבן צור מנהלת יחידת הנוער העירונית היו אלו שהמליצו עליו, זאת לאור מנהיגותו ותרומותו יוצאת הדופן לניהול הסניף, זאת לצד המשך חייב השגרתיים – תלמיד כיתה י”ב בישיבת בני עקיבא גבעת שמואל.

לכתבות נוספות:
כך נצלו חייו של תושב גבעת שמואל
סוף סוף נמצאה מי שתחליף את ברודני על כסא ראש העיר


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הפעיל המצטיין של גבעת שמואל

טקס קבלת האות התקיים בהיכל התרבות ביד בנימין עם נציגים מרשויות רבות. השתתפו ויקי ניצן מנהלת מינהל חברה ונוער מחוז מרכז, אביבית קאץ המפקחת רשותית של גבעת שמואל שהעניקה את האות לנציגים של כל הרשויות שהיא מפקחת עליהן, הרב שרגא פרוכטר מנהל ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל בה שלומי לומד, ערן אבן צור מנהל יחידת הנוער העירונית.

הפעיל המצטיין של גבעת שמואל

“שלומי יותר מראוי לקבלת את תעודת הכבוד המרשימה. הוא  נבחר בזכות מנהיגותו והתנדבותו בסניף והתרומה שלו לפעילות השוטפת שמשפיעה על מאות ילדים ובני נוער בפעילות חינוכית וערכית לאורך כל השנה”, אומר ערן עבן צור, מנהל יחידת הנוער בגבעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תמונת החשוד מאיר גבריאל . צילום: דוברות המשטרה

חשד: תושב קריית אונו התחזה ל”צלמת” ואנס במירמה נערה

תפריט נגישות