יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / 5.5 מליון ש”ח: הושקעו ביהוד וגבעת שמואל

5.5 מליון ש”ח: הושקעו ביהוד וגבעת שמואל

במסגרת השקעה חצי שנתית של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית במסלול הרשויות המקומיות, תקצבה הרשות מתחמים חדשים בסך של 17 מיליון שקלים בחמש ערים בעלות פוטנציאל גבוה להתחדשות עירונית.

5.5 מליון ש''ח: הושקעו ביהוד וגבעת שמואל
5.5 מליון ש''ח: הושקעו ביהוד וגבעת שמואל

התקציב יועבר לצורכי תכנון וקידום תהליכים חברתיים של המתחמים, ויסייע להוספתן של 7,557 יחידות דיור ל- 3,118 יחידות הדיור הקיימות בשישה מתחמים. ליהוד-מונוסון, העבירה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית תקציב של כ- 3 מיליון שקלים, עבור פרויקט פינוי בינוי נרחב במתחם מוהליבר. על 336  יחידות הדיור הקיימות במתחם ואשר תיבנינה מחדש, תתווספנה 996 יחידות דיור חדשות. גם תכנית זו מקודמת בוותמ”ל. 

מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית חיים אביטן. צילום: נחום סגל
מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית חיים אביטן. צילום: נחום סגל

לעיר גבעת שמואל, אשר חיכתה זמן רב להתחדשות עירונית במתחם גיורא, הוקצו כ- 2.5 מיליון שקלים. ל- 552 היחידות הקיימות, תתווספנה 948 יחידות דיור חדשות, וכן משרדים ושטחי מסחר נרחבים. התכנית למתחם גיורא מסתמכת אף היא על קרקע משלימה, בשל צפיפות קיימת גבוהה, ומקודמת בוותמ”ל על מנת לקצר תהליכים לטובת דיירי הפרויקט, המצפים לקידומו מזה זמן רב.

 יו”ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, חיים אביטן: “אנו ממשיכים בתאוצת ההתחדשות העירונית, ומשקיעים סכום כסף נכבד בשישה מתחמים בחמש ערים. השקעה זו תגדיל את מספר יחידות הדיור ואת שטחי המסחר והתעסוקה, וכן תביא להגעתה של אוכלוסייה חדשה ומגוונת למתחמים הישנים בערים השונות. בדרך זו, נצמצם פערים חברתיים וסביבתיים בין השכונות החדשות והוותיקות בערים, ונאפשר את התפתחותן של ערים מודרניות, נוחות ובטוחות יותר בכל רחבי הארץ”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות