יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / חניכי יוניסטרים אור יהודה

חניכי יוניסטרים אור יהודה

בשבוע שעבר התקיימה ועדת GO/NO GO במשרדי שטראוס מים באור יהודה, במסגרתה הציגו חניכי יוניסטרים רעיונות למיזמים עסקיים שנבחנו על ידי אנשי עסקים מובילים

יוניסטירים אור יהודה

חניכי שנה א’ של תכנית יוניסטרים אור יהודה השתתפו בשבוע שעבר בוועדת GO/NO GOשנערכה במשרדי שטראוס מים בעיר. במסגרת האירוע, הציגו החניכים רעיונות למיזמים עסקיים בפני עשרת השופטים בוועדה, אנשי עסקים מצליחים שבחנו לעומק את הרעיונות, האתגרים וההיתכנות של כל מיזם.
בסוף הוועדה נקבעו אילו מיזמים עסקיים מקבלים אישור להמשיך לפתח את המיזם, ולאילו מיזמים אין היתכנות כלכלית להצלחה. בין השופטים באירוע היו מנכ”ל העירייה עופר תודר, מנהלת אגף החינוך דלילה אשכנזי, בכירים מחברות מייקרוסופט ושטראוס מים, ואיילת אורון, בעלת עבר עשיר בעולם ההשקעות העסקי ועמיתה ותיקה של מרכז אור יהודה.

לכתבות נוספות:
עושים טוב באור יהודה
אור יהודה:יום האישה הבינלאומי עם מיקי וניקי יוניסטירים אור יהודה

 החניכים הציגו שישה רעיונות שפיתחו במשך כחצי שנה באמצעות תהליך של סיעור מוחות עם חבריהם ביוניסטרים, כל זאת בעזרת מצגת המפרטת את הבעיה ואת הפתרון שהמיזם אמור לייצר. בנוסף, הציגו החניכים את קהל היעד למיזם, יתרונות,  חוזקות ואתגרים עתידיים. השופטים שמעו את הרעיונות, שאלו שאלות לגביהם, הביעו דעה ולבסוף קבעו איזה מהרעיונות מקבל GO ואיזה NO GO.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צו סגירה למתחם ששימש להימורים באור יהודה. צילום: דוברות המשטרה

צו סגירה למתחם ששימש למשחקי הימור בלתי חוקיים באור יהודה

תפריט נגישות