יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה בוכה – נפטרה הנערה פריאל חולת הסרטן

אור יהודה בוכה – נפטרה הנערה פריאל חולת הסרטן

הבוקר נפטרה בבית החולים תל השומר, הלל פריאל ימין, תושבת אור יהודה שמדינה שלמה נרתמה לסייע לה להתגבר על מחלת הסרטן. לפני כחודשיים התפללה פאני, אימה - "בורא עולם אני סומכת עליך שאתה תעלים את השטן הזה שחדר לתוך הגוף הטהור של הילדה שלנו".

הסרטן חזר להלל מאור יהודה

הבוקר נפטרה, פריאל בת ה17 תושבת אור יהודה שנלחמה במחלת הסרטן. מועד ההלויה עדיין לא ידוע. פריאל הצליחה להתגבר על המחלה האיומה לפני שנתיים. אך לפני מספר חודשים מתברר כי הסרטן חזר. ומשפחתה של הלל, פנתה לציבור הרחב לסיוע בסל התרופות היקרות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הלל פריאל

לפני מספר חודשיים התראיינה אימה של פריאל, פאני סבג באתר אונו ניוז וקראה לתושבי אור יהודה לסייע למשפחה כלכלית – “הלל הרגישה מעין תחושת שריפה ברגל שהתבררה לאחר מכן כסרטן. היא עברה טיפולים בבית החולים תל השומר שכללו הקרנות וכימו. כיום מתברר ששני הטיפולים הללו, כבר לא יוכלו לעזור ולכן נבחר טיפול ביולוגי שאין באפשרותנו לממן אותו לבד. אי אפשר לדעת אם הטיפול יעזור , אבל נאמר לנו על ידי הרופאים שיש דרך ארוכה.. וצריך ניסים. צריך לדאוג שהלל תהיה שמחה ומאושרת”

הלל זקוקה לתרומות
הלל לפני מחלת הסרטן

“את עולם שלם של אהבה ואת אוצר של אמא כאובה ומיוסרת. את ילדה, כן ילדה שאוהבת צחוקים אל מול המצלמה. הלל כפרה אמא עלייך כמה את יפה וטהורה. יום ועוד יום. מלחמה ועוד מלחמה. ואת לוחמת בגבורה,  לב שלי יקר אני זו שמתחננת לבורא עולם שישמור לי אותך מכל משמר. שננצח את הסרטן הארור הזה! שעצר לך את החלומות ומכאיב לך בגוף הטהור הזה שלך. אבל תביטי ילדה שלי כל יום השמש זורחת מחדש. ובקרוב מאוד היא תזרח כל כולה עלייך טהורה שלי. כל יום את מבקשת ממני לישון לצידך. וככה זה כבר 3 חודשים שאני ואת חולקות את המיטה. את אוחזת בידי וממלמלת בשקט אבא תודה על האמא שבחרת בשבילי”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. כמה עצוב
    סיפור מרגש וכןאב מאוד
    שלא תדעו עוד צער משפחה יקרה

  2. כל כך עצוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

הטיפ השבועי לגנן המתחיל: הכנת הגינה לקראת הקיץ

תפריט נגישות