יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / יהוד מונסון / פרשנות – יעלה מקליס בדרך לניצחון בסיבוב השני

פרשנות – יעלה מקליס בדרך לניצחון בסיבוב השני

המירוץ לראשות העיר יהוד כנראה הוכרע, סייעות הבית היהודי ואלי גרינמן הצטרפו ליעלה מקליס לצד קולנו נווה ומפלגות נוספות שתומכות בה. אין ספק כי מקליס חייבת את ניצחונה בבחירות ליוסי בן דוד

יעלה מקליס ושימי בונפיל
יעלה מקליס ושימי בונפיל. יעלה מקליס ושימי בונפיל. צילום באדיבות מטה הבחירות של יעלה מקליס בחירות 2018

האם בחירות 2018 יהיו שיחזור מדוייק של הבחירות לפני חמש שנים? גם אז עלו לסיבוב השני יוסי בן דוד ויעלה מקליס כמעט בהפרש דומה. זוג היריבים הפולטים חייבים את הקריירה שלהם האחד לשנייה. הערכות המובילות כי אם מקליס תנצח את הבחירות זה בזכות יוסי בן דוד. אם הוא לא היה רץ לראשות, ספק אם היתה מנצחת בסיבוב הראשון.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יהוד מונוסון, קבעה בצורה ברורה כי לא תצביע עבור מועמד עם כתב אישום פלילי, אך זה לא מספיק. מקליס עצמה לא זוכה לתמיכה גורפת ביהוד וסופגת ביקורת קשה מצד תושבים. הרבה מהם מצביעים לה כברירת מחדל מאחר ולא מוכנים להצביע למועמד עם כתב אישום. אם בן דוד היה מוותר על ריצה לראשות העיר, ייתכן כי היה קרב צמוד בין אמנון סעד, נתן בז’ה ויעלה מקליס.

בחירות ביהוד

כמו בבחירות בשנת 2013, הצהירו תושבי יהוד כי לא יצביעו עבור מועמד שנמצא בחקירות משטרה. בבחירות 2018 המגמה של התושבים היא לרענן את השורות ולהכניס דם צעיר למועצת העיר. אם מקליס תיבחר לראשות העיר, זאת ברירת המחדל של התושבים שלא רצו את בן דוד כראש עיר. וזאת נקודה שהיא תצטרך ללמוד ממנה על המשך כהונתה, זאת לא תמיכה של תושבים המאמינים בדרכה, הסכם הגג צריך להיות חלק משיח עם התושבים, הקריאה היא לראש עיר שנמצא יותר ברחובות ופחות בלשכתו מנותק מהעם, את זה מקליס תצטרך להפנים ולא הקואליציה שהיא בונה תחזיק מספר חודשים קצר.

הפוליטיקאים של יהוד בחרו במקליס להרכיב את המועצה הבאה, שלוש סיעות גדולות כבר תומכות ציבורית, אחרים תומכים בה לא בפומבי, לפוליטיקאים ברור היא תנצח את הבחירות והם כבר משריינים את הכיסאות לקדנציה הבאה.

שימי בונפיל ראש סייעת הבית היהודי, שילש את כוחו ויקבל משרת סגן בשכר ועוד תיקים לחברי סיעתו, אלי גרינמן יקבל ברוטציה סגן ראש עיר בשכר.

הבחירות בסיבוב השני יתקיימו ביום שלישי\ 13.11.2018
החל משעה 13.00 ועד 22.00
באותם הקלפיות של הסיבוב הראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. ככה מותר לשקר???

    ק.נ לא מנהלת משא ומתן עד להכרעה בסיבוב שני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

בפעם השנייה תוך שבועיים: אירוע פלילי ביהוד-מונוסון – אין נפגעים

תפריט נגישות