יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / איך שינה העיתון ישראל היום את ענף התקשורת הישראלי?

איך שינה העיתון ישראל היום את ענף התקשורת הישראלי?

בעידן טכנולוגי ועמוס מדיות חדשות, מתמודדים העיתונים הארציים בזירה רווית תחרות, בניגוד לימים עברו, בהם הושפעה דעת הקהל כמעט באופן בלעדי מהעיתונים ומערוצי הטלוויזיה הפופולאריים, נדרשים כיום אמצעי התקשורת הוותיקים להוכיח מחדש את הרלוונטיות שלהם לציבור הישראלי.

ישראל-היום- מאמר SEO ארי
עיצוב:עמית צוק

בעיצומן של השנים המאתגרות ביותר שחווה עולם העיתונות הישראלי, נוסד החינמון ישראל היום, שהציג אלטרנטיבה ותפיסה מחודשת על ענף התקשורת. בעשור האחרון, הפך ישראל היום לעיתון הפופולארי בישראל, עם צוות כתבים, עורכים ועיתונאים בועט ומכתיב מגמות. בעידן בו העיתונות הכתובה מתחרה על מקומה בשוק התקשורת יחד עם שאר הגופים הדיגיטליים, מתבלט ישראל היום כגוף תקשורתי במגמת פופולאריות מתמדת. פרסום בישראל היום, עיתון בו התחקירים הבלעדיים, החשיפות החדשותיות וכתבות הצבע השונות, ממקמים את העיתון בחוד החנית של העיתונות הישראלית ומייצרות חשיפה אפקטיבית ועוצמתית למפרסם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בשונה משאר העיתונים הארציים, המסתמכים על קהל מנויים קבוע, שינה ישראל היום את המגמה השלטת – העיתון נגיש לכל הגילאים והשכבות באוכלוסייה, מה שהופך אותו לכלי פרסומי עוצמתי במיוחד. העובדה שהמודל העסקי של העיתון מונע מפרסום מודעות בעיתון, הופכת אותו לקרקע אפקטיבית במיוחד עבור מפרסמים מתחומים שונים, המעוניינים לחשוף את העסק שלהם בפני קהל של למעלה מחצי מיליון קוראים מידי יום.

פרסום בישראל היום – עידן חדש בעולם הפרסום

עם חלוקה יומית בתחנות הרכבת, בצמתים המרכזיים ובדוכנים השונים, מאות אלפי קוראים נאמנים ומוניטין מעולה, ישראל היום הוא אחת מהפלטפורמות הפרסומיות המבוקשות ביותר כיום. מידי יום, מתפרסם בעיתון לוח מודעות המאפשר לעיריות ומועצות, חברות ציבוריות ועסקים פרטיים, לפרסם בצבע ובתפוצה רחבה על מנת לקבל חשיפה בקרב קהלי יעד מגוונים. לרוב, מחולק לוח המודעות בישראל היום על פי נושאים, כך שהמעוניינים לפרסם מודעת מכרז, מודעת דרושים, מודעה משפטית או מודעת אבל במידת הצורך – יכולים לעשות זאת בקלות ובמהירות. אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של ישראל היום, הוא אתר האינטרנט של העיתון בו מתפרסמת מידי יום בחינם המהדורה הדיגיטלית הזהה בתוכנה לעיתון המודפס.

פרסום מודעה בישראל היום הוא הליך פשוט וזריז. מרבית המפרסמים בוחרים לפרסם בעיתון באמצעות משרד פרסום המתמחה בכך על מנת לקצר תהליכים, להשיג את המחיר האטרקטיבי ביותר ולקבל הוכחת פרסום ביום בו מתפרסמת המודעה.

את הפרסום בישראל היום ניתן לשלב יחד עם פרסום בעיתון ארצי או מקומי נוסף, על מנת להרחיב את קהל היעד הנחשף אל המודעה. כמו כן, למתלבטים בנוגע לתקציב הפרסום, ניתן לבחור בין פרסום זול יותר באמצע השבוע לבין פרסום בעלות גבוהה יותר בסוף השבוע – במוסף השבת או בכותרת.

השינוי המשמעותי שהנחיל ישראל היום טמון בהסתכלות לא שגרתית ומרעננת על צרכני התקשורת. ההתחשבות בקוראים המזדמנים ולא רק בקהל המנויים הקבוע, היא התפיסה שהופכת את ישראל היום לעיתון המוביל בישראל. היכולת להסתכל מחוץ לקופסה גם בימים של אתגרים כלכליים, מסלולי פרסום במחירים מעולים ונגישות לכלל האוכלוסייה הישראלית הם הסוד מאחורי נסיקתו של העיתון אל צמרת התקשורת הישראלית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רקפות צילום באדיבות משתלת קקטוס סביון

משתלת קקטוס סביון במבצע בעל הבית השתגע: והשבוע רקפות צבעוניות

תפריט נגישות