שבת , נובמבר 16 2024
דף הבית / מדורים / המומחים / פיתוח עסקי מודרני: תובנות מאת חי נקש, המייסד והבעלים של מעצמת דיגיטל מרקטינג ויזמות טכנולוגית

פיתוח עסקי מודרני: תובנות מאת חי נקש, המייסד והבעלים של מעצמת דיגיטל מרקטינג ויזמות טכנולוגית

חי נקש, שם נרדף לחדשנות והצלחה, הקדיש את הקריירה שלו כדי לעזור לבעלי עסקים בארץ ובעולם להשיג צמיחה עסקית חסרת תקדים, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ואסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות אישית

מגה לינקס. חי נקש. צילום יחצ
חי נקש. צילום: יח"צ

במאמר בלעדי זה, שמבוסס על שאלות ותשובות נפוצות שהוא מקבל מבעלי עסקים שהוא עובד איתם, הוא מתעמק בתחום הפיתוח העסקי המודרני, ואתם מוזמנים להתרשם ממקורות ההשראה שלו, השיטות שלו להתנהלות עסקית נכונה, ומסיפור הצלחה בינלאומי שידהים אתכם, ושימחיש לכם את המומחיות שלו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כך שאם אתם מעוניינים להוביל את בית העסק שלכם לתחומים חדשים, אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה. בואו נתחיל!

למה חשוב ליישם אסטרטגיות מודרניות של פיתוח עסקי?

ראשית, חשוב להבין שפיתוח עסקי מודרני הוא לא רק עניין של בחירה, אלא הכרח לבעלי עסקים שמעוניינים להשיג הצלחה עסקית ארוכת טווח. זאת התשובה הקצרה, והנה התשובה המפורטת: ההעדפות של הצרכנים משתנות כל הזמן, ואם הקורונה לימדה אותנו משהו, זה את החובה להיות ערוכים לאירועים גלובליים שעלולים לעכב או לעצור חלילה את הפעילות העסקית.

תוכנית מותאמת אישית של פיתוח עסקי מודרני, כלומר, מותאמת למגמות הנוכחיות, מאפשרת לכם להסתגל במהירות לשינויים האלו ולהישאר רלוונטיים בתחום שלכם. סביר להניח שהמתחרים שלכם כבר הבינו את זה ויש להם אסטרטגיות מקיפות לצמיחה עסקית, כך שגם אתם חייבים להבין איך לגייס לקוחות חדשים, איך לשמר אותם, ואיך לייעל את ההתנהלות התפעולית שלכם.

מה זה מיקוד ממוקד לקוח?

זוהי אסטרטגיה מתקדמת שמדגישה הבנה ועמידה בצרכים המשתנים של הלקוחות שלכם, על מנת  לשפר את שביעות הרצון שלהם, להניע נאמנות, ולגרום להם לחזור ולבצע עסקאות חדשות. כלומר, עם גישה שמבוססת על ניתוח נתונים, יש לכם את האפשרות לקבל החלטות מושכלות.

אסטרטגיית פיתוח עסקי מודרני מאפשרת שימוש בנתונים על מנת לזהות מגמות, לייעל תהליכים וליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים, ועם האינטרנט והכלים הדיגיטליים, העסק שלכם יכול (וצריך) להרחיב את טווח ההגעה שלו הרבה מעבר לגבולות המקומיים, כך שתגיעו לשווקים ולבסיסי לקוחות גלובליים.

תן דוגמא לסיפור הצלחה מהמיזמים הבינלאומיים שלך, שמדגיש את ההשפעה של השירותים שלך

אחד מסיפורי ההצלחה הבלתי נשכחים שלנו מגיע משיתוף הפעולה עם ענקית קמעונאות בברזיל. בעלי התאגיד התמודדו עם ירידה בתנועת הלקוחות בחנויות הפיזיות שלהם עקב התחרות הגוברת מצד המתחרים שלהם, שניהלו חנויות מקוונות פופולריות.

כדי לפתור את הבעיה, הטמענו אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה שכללה אופטימיזציה של הנוכחות המקוונת שלהם, בנינו חנות מקוונת מאובטחת עם קטלוגים מושקעים של מוצרים ואפשרות רכישה בקלות ובנוחות, ובמקביל השקנו גם אפליקציה של החנות למכשירים ניידים.

ביצענו מעקב צמוד אחר הנתונים שהתקבלו, ניתחנו את התוצאות בכל שלב, ובתוך שנה, המכירות המקוונות שלהם הוכפלו, והאפליקציה שלהם צברה למעלה מ-2 מיליון הורדות. אבל חכו, זה עוד לא הכול:

בזכות הגישה שלנו, שמבוססת על מינוף וניתוח נתונים, התאמנו אישית את מערך השיווק הדיגיטלי, והשגנו עלייה של 60% בתנועת הגולשים לחנויות הפיזיות, מה שהקפיץ באופן מרשים את הרווחים, ושיפר באופן משמעותי את רמת המעורבות והנאמנות של הלקוחות.

מהרגע שהשגנו צמיחה עסקית מרשימה – איך שומרים עליה?

יכולת הסתגלות היא המפתח בתעשייה שלנו, וזו הסיבה שאנחנו משקיעים המון במחקר ופיתוח, כדי להיות מעודכנים בכל המגמות הטכנולוגיות הכי חדשות. כך, למשל, היינו בין הראשונים לזהות את הכוח של צ’אט בוטים מונעי בינה מלאכותית לשירות לקוחות, ובכך חסכנו ללקוחות שלנו הרבה זמן וכסף.

חוץ מזה, הצוות שלנו משתתף בקביעות בכנסים בינלאומיים ומשתף פעולה עם חלוצים טכנולוגיים ברחבי העולם, מכיוון שאנחנו מאמינים בלמידה מתמשכת ומיישמים את החידושים האחרונים לטובת הלקוחות שלנו.

סיפור ההצלחה שלנו בברזיל הוא רק דוגמה אחת לאופן שבו השתמשנו בטכנולוגיה חדשנית כדי להשיג תוצאות מוחשיות.

איך אתה מבטיח שהשירותים שלך מותאמים לצרכיו הייחודיים של כל לקוח?

התאמה אישית היא הליבה של הגישה שלנו. אנחנו מתחילים כל פרויקט של לקוח חדש עם הערכה יסודית של העסק, התעשייה והיעדים שלו. כשעבדנו עם מותג נופש יוקרתי באיטליה, למשל, זיהינו את החשיבות של העברת בלעדיות באמצעות הנוכחות הדיגיטלית שלהם.

חי נקש אומר שהצוות שלו עיצב אסטרטגיה דיגיטלית בהתאמה אישית שכללה יצירת תוכן באיכות גבוהה, שיתופי פעולה עם משפיענים ויצירת חוויות מקוונות סוחפות באמצעות סרטונים לטיקטוק וליוטיוב. הגישה הזו העלתה באופן משמעותי את תדמית המותג, והובילה לעלייה של 90% במכירות המקוונות בתוך חצי שנה.

בשורה התחתונה, הוא אומר שהם יותר מחברת שיווק דיגיטלי. הם מאיצים טרנספורמציה דיגיטלית, וסיפורי ההצלחה שלהם מציגים את המומחיות, הניסיון והידע הנרחב שלנו, שמאפשרים לנו לסייע לבעלי עסקים להשיג תוצאות יוצאות דופן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ביי פוסט צילום FREEPIK

כיצד עורך דין המתמחה בתאונות דרכים יכול להגדיל את סכום הפיצוי שמקבלים נפגעי תאונות דרכים

תפריט נגישות