יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / עיריית יהוד-מונוסון פירסמה אמנת שירות לתושבי העיר

עיריית יהוד-מונוסון פירסמה אמנת שירות לתושבי העיר

אמנון סעד, ראש העיר: ״אנו מחויבים לטיפול מיטבי בפניות התושבים. השירות לתושב הוצב כמשימה ראשונה במעלה"

מנהל אגף השירות, ליאור בוקר, מעניק את האמנה לראש העיר ולסגנו, יוסי חזן, מחזיק תיק השירות לתושב. צילום: דוברות עיריית יהוד מונוסון
מנהל אגף השירות, ליאור בוקר, מעניק את האמנה לראש העיר ולסגנו, יוסי חזן, מחזיק תיק השירות לתושב. צילום: דוברות עיריית יהוד מונוסון

עיריית יהוד-מונוסון פרסמה אמנת שירות, כחלק משיפור השירות לתושב אותו מובילה הנהלת העיר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


האמנה משקפת לתושבים את זמני המענה עליהם מתחייבת העירייה בעת הטיפול בפניות בנושאים שונים, לרבות תיאור התהליך הכרוך בעת המענה לפניה וזמני התקן.

ליאור בוקר, מנהל אגף השירות לתושב, מסביר: ״אמנת השירות היא למעשה חוזה אמון בין התושבים לבין המוקד העירוני ואגפי העירייה.

באמנה משוקפים זמני הטיפול המקסימאליים שאנו מתחייבים בפני הציבור לכל פניה שמגיעה למוקד העירוני.

האמנה גם מודדת את זמני הביצוע בפועל, מתוך מגמה להפוך את כולנו ליותר מקצועיים ולהעלות את השירות לתושב רמה”.

אמנת שירות לתושב עיריית יהוד מונוסון
אמנת שירות לתושב עיריית יהוד מונוסון

יוסי חזן, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירות לתושב: ״אמת השירות היא המצפן שלנו ולאורה נפעל על מנת להעניק לתושבים שירות מצויין״.

לעיון באמנת השירות, באתר העירוני >> לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיכון מקיף יהוד. צילום אונו ניוז

עקב חוסר המיגון בבית הספר: הורי מקיף יהוד השביתו את הלימודים הבוקר לשעה

תפריט נגישות