עיריית יהוד-מונוסון פרסמה אמנת שירות, כחלק משיפור השירות לתושב אותו מובילה הנהלת העיר.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
האמנה משקפת לתושבים את זמני המענה עליהם מתחייבת העירייה בעת הטיפול בפניות בנושאים שונים, לרבות תיאור התהליך הכרוך בעת המענה לפניה וזמני התקן.
ליאור בוקר, מנהל אגף השירות לתושב, מסביר: ״אמנת השירות היא למעשה חוזה אמון בין התושבים לבין המוקד העירוני ואגפי העירייה.
באמנה משוקפים זמני הטיפול המקסימאליים שאנו מתחייבים בפני הציבור לכל פניה שמגיעה למוקד העירוני.
האמנה גם מודדת את זמני הביצוע בפועל, מתוך מגמה להפוך את כולנו ליותר מקצועיים ולהעלות את השירות לתושב רמה”.
יוסי חזן, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירות לתושב: ״אמת השירות היא המצפן שלנו ולאורה נפעל על מנת להעניק לתושבים שירות מצויין״.
לעיון באמנת השירות, באתר העירוני >> לחצו כאן
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]