יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / מסעדת B2 מציגה – ארוחת בוקר זוגית ב 79.90

מסעדת B2 מציגה – ארוחת בוקר זוגית ב 79.90

מסעדת B2 שביהוד היא מסוג המסעדות שאליהן מגיעים בשביל האוכל אבל נשארים בזכות האווירה במקום

ארוחת-הבוקר-המומלצות-ביהוד-
ארוחת-הבוקר

הלקוחות של B2 חוזרים פעם אחר פעם לבילוי נוסף וחוויות חדשות רוויות ארוחות בוקר טעימות וחברה טובה. עם 30 שנות ניסיון, צוות מקסים ואווירה אורבנית אין פלא שמסעדת B2 הפכה ליקירת תושבי האזור שלא מתביישים לשבח בשמה.

אילוסטרציה
פסטה B2

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אלה שיגיעו למקום במטרה למצוא ארוחת בוקר מעולה יגלו מסעדת חלבית איטלקית עם ניחוחות של פירנצה שייקחו אותם למסע כל הדרך אל ארץ המגף. את ארוחת הבוקר שתזמינו תקבלו עם חביתה לבחירתכם, סלט ירקות, לחם ומזטים קטנים שמוסיפים המון. כמובן שאם תלכו עם בן או בת הזוג או אפילו חברים תוכלו להזמין את ארוחת הבוקר הזוגית במחיר נוח של 79 שקלים בלבד.

ארוחת הבוקר המומלצות ביהוד
קינוחים B2

אל המקום מגיעים כדי לשבת ולדבר, לקחת את הזמן, להינות מארוחה טובה ולדבר על החיים. הקסם של המסעדה טמון ביכולת שלה להגיש מנות מרשימות ומעוררות תאבון ועדיין לפנק את הסועדים ולדאוג לשביעות הרצון של כל אחד מלקוחותיה מהראשון ועד האחרון שבהם. עם שירות נחמד ואדיב וצוות הלבוש בחולצה עם הסלוגן המחייב “כשאבוקת האהבה נדלקת במטבח” אפשר ממש להרגיש שהמסעדה עושה הכל בשביל להעביר את הסועדים חוויה יוצאת דופן שתמלא להם את הבטן ובכל זאת תשאיר אותם עם טעם של עוד.

ארוחת הבוקר המומלצות ביהוד
מסעדת B2

אם פספסתם את ארוחת הבוקר המומלצת של המקום אל דאגה, משעה 12:00 בצהריים ועד 17:00 אחה”צ תוכלו להינות מארוחה עסקית גדולה וטעימה במחיר מפרגן שמתחיל מ39 ועד 79 שקלים.

ואם הגיע כבר הערב תוכלו לראות שהמסעדה מתחילה להתמלא באנשים, האורות מתעממים והאווירה במקום מקבלת טוויסט של רוגע ורומנטיקה. זמן נהדר בשביל משפחות, דייטים או סתם בילוי של חברים.

המסעדה מציעה לאורך כל היום מנות ברמה גבוהה היישר מהמטבח האיטלקי שביניהן פיצות, פסטות, רביולי, שקשוקה, דגים, סלטים ועוד מגוון רחב של מנות גדולות וטעימות. מי שמעוניין לערוך אירוע מכל סוג החל מבריתות, בר מצווה, או חגיגת ימי הולדת ועד אירוע חברה או סתם מפגש חברים גדול יוכל להזמין את חדר הv.i.p המהמם של המסעדה שמכיל עד 80 איש ומקבל פינה פרטית משלו במסעדה. נוסף על כך, מי שמגיע עם רכב ישמח לשמוע כי ישנו מתחם חניה צמוד למסעדה.

להזמנת מקום התקשרו עכשיו:
טלפון: 03-6877762
כתובת: דרך העצמאות 16, יהוד

מחפשים מאפיות וקונדטוריות טובות באזור יהוד? הכנסו עכשיו!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות