יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / שירהיט: אל תחפשו יותר מידי,יש כאן הכל

שירהיט: אל תחפשו יותר מידי,יש כאן הכל

מחפשים רהיט ולא יודעים איפה להתחיל? שירהיט, חנות רהיטים באור יהודה, מציעה לכם מגוון ענק של רהיטים, וגם עיצוב בהתאמה אישית.

שירהיט
שירהיט

לא בכל יום אנחנו רוכשים רהיטים חדשים, וברוב המקרים נשקיע בתהליך די הרבה זמן, התלבטויות, וחיפושים בחנויות שונות. רגע לפני שאתם יוצאים למסע חיפוש מייגע בעשרות חנויות שונות, קבלו טיפ קטן, שמעצבי הפנים כבר מזמן יודעים-ביקור בחנויות עם שטח תצוגה גדול, ומגוון גדול עוד יותר, יחסוך לכם הרבה מאוד זמן.

שירהיט
שירהיט

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שירהיט, חנות רהיטים הקיימת כבר 8 שנים וממוקמת באור יהודה, היא חנות רהיטים עם אולם תצוגה של 1,000 מטר המשתרעת על פני שלוש קומות, עם מגוון כל סוגי הרהיטים שאתם יכולים להעלות בדעתכם: סלונים, פינות אוכל, חדרי שינה, ארונות, שולחנות סלונים, כורסאות טלוויזיה, מזרונים ממיטב המותגים ועוד ועוד. מעצבי הפנים כבר מזמן גילו את ממלכת הרהיטים הזו, עם המגוון האינסופי, שמאפשר להם למצוא בדיוק את הסגנון שהלקוח שלהם מחפש, וגם לקבל השראה עם סוגים שונים של עיצובים, צבעים וצורות.

המותגים שתמצאו בשירהיט גם מגוונים מאוד, וכוללים מוצרים כחול לבן כמו מזרוני כפר ספא, כורסאות טלוויזיה של ד”ר גב, לצד מותגים מכל העולם כמו אולטימה איטליה, כך שיש כאן מגוון רחב מאוד של מחירים. בשירהיט תוכלו למצוא בדיוק את הרהיט שחיפשתם, וגם תזכו לייעוץ של מעצב מנוסה כחלק מהשרות שמעניקה החנות. זמן האספקה הוא עד 30 ימים, ויש אפשרות לאספקה מידית של רהיטים מתצוגה, בהנחה של 30%-60%.

שירהיט
שירהיט

גם ליצירתיים


אם אתם טיפוסים יצירתיים במיוחד, שמחפשים רהיטים מיוחדים ולא סטנדרטים, בשירהיט מציעים לכם שירות של עיצוב לפי הזמנה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע עם רעיון, או אפילו עם תמונה של הרהיט עליו חלמתם, וצוות החנות, בראשות הבעלים ברוך אומרני, ידאגו להוציא את החלום שלכם לפועל. בנוסף לעיצוב הרהיט, יגיע אליכם הביתה איש מקצוע מצוות החנות, יבצע מדידות והתאמות כדי לוודא שגודל הרהיט מתאים בדיוק לבית שלכם.

רחוב העבודה 14, אור יהודה
שעות פתיחה: 9.30-20.30
שישי 9.00-14.00
מוצ”ש עד 23.00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות