יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / בשביל הזהב: חוויית שייט נהרות לשומרי כשרות

בשביל הזהב: חוויית שייט נהרות לשומרי כשרות

אם תמיד חלמתם על חופשה יוקרתית מלאת הרפתקאות וגילויים, אבל גם כשרה ומותאמת לצרכים שלכם - "בשביל הזהב" כאן בדיוק בשבילכם

Lueftner Cruises_AMADEUS Cara_outside view_Danube_Wachau 04_©2022 Martin Skopal
בשביל הזהב: חוויית שייט נהרות לשומרי כשרות. צילום: Lueftner Cruises

חברת הטיולים “בשביל הזהב” הקיימת כבר 24 שנה, היא אחת המובילות בתחום שייט הנהרות ועתה היא מציעה חוויית שייט חדשה, במיוחד עבור שומרי הכשרות. החברה מזמינה אתכם לצאת למסע מרתק לאורך נהרות אירופה בשייט יוקרתי בשני יעדים אטרקטיביים: שייט נהר דנובה (14/7) ושייט על הריין והמוזל (14/8).

הספינה, בה מקום לכ-150 נוסעים, מציעה אירוח ברמה של 5 כוכבים. כל פרט ופרט על הספינה נבחר בקפידה כדי להבטיח חוויה יוקרתית ובלתי נשכחת כאשר מדי יום היא עוגנת בנמל חדש, מה שמאפשר לכם לגלות מקומות חדשים ולחוות תרבויות שונות, בלי לוותר על הנוחות של בית מלון צף.

אחת הבקשות הנפוצות ביותר שקיבלה החברה במהלך השנים הייתה לספק שייט ”כשר”. עתה, החליטו הבעלים להרים את הכפפה ולהציע תפריט גורמה כשר, המוכן על ידי שפים מקצועיים ומפוקח על ידי משגיח כשרות מוסמך. הארוחות מוגשות שלוש פעמים ביום, עם מנות מגוונות וטעימות, כך שתוכלו ליהנות ממטבח עשיר ומפנק מבלי לוותר על שמירת הכשרות.

אם לא די בכך, במהלך השייט הקרוב לדנובה שייצא לדרך ב14/7, החברה מציעה סיורים יומיים המותאמים לנקודות יהודיות מרתקות. בין אם זה ביקור בבית הכנסת הגדול בבודפשט, ביקור מרגש בבית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, סיור באתרים המרכזיים בווינה, טיול לקבר חת”ם סופר בסלובקיה ועוד – כל סיור מתוכנן בקפידה על מנת להעניק לנוסעים חוויה עשירה ומרגשת עם זיקה יהודית.

בשביל הזהב: חוויית שייט נהרות לשומרי כשרות. צילום: Lueftner CruisesLueftner Cruises_AMADEUS Star_outside view_Budapest_Parliament – Copy
בשביל הזהב: חוויית שייט נהרות לשומרי כשרות. צילום: Lueftner Cruises

חוויית שבת ייחודית על הסיפון

אחד המרכיבים המיוחדים ביותר של השייט הוא קבלת השבת בעיר מרכזית. הספינה עוגנת בכל יום שישי בערב בעיר מרכזית ומציעה חוויית שבת ייחודית ומרגשת. כמו כן, במהלך השבת ניתן לצאת לסיורים רגליים מסודרים עם מדריך וליהנות ממופעי זמר וחזן, המוסיפים לאווירה המיוחדת. בין המופיעים בטיולי נהרות השייט הקרובים יהיו אודי אולמן ואור שבח, כאשר בשייט על הריין יתארחו חיים שטרן ואור שבח.

באדיבות בשביל הזהב
באדיבות בשביל הזהב

בבדיקה שערכנו מצאנו כי החברה שמה דגש על חוויית שירות בלתי מתפשרת: הטיולים כוללים מפגש קבוצתי לפני היציאה, ליווי מלא של מדריך מקצועי מההמראה בנתב”ג ועד החזרה הביתה, וכניסה לכל האתרים הכלולים בתוכנית השייט. בנוסף, בסוף הטיול, החברה מספקת שירות ייחודי של הסעה מנתב”ג לביתכם, כך שתוכלו לסיים את החופשה ברוגע ובנוחות.

בשורה התחתונה, אם אתם שומרי כשרות ומחפשים חופשה מפנקת, עשירה ומותאמת אישית – “בשביל הזהב” היא הבחירה המושלמת עבורכם. עם שייט נהרות כשר ויוקרתי, תוכלו ליהנות מחוויה ייחודית, מותאמת בדיוק לצרכים שלכם ועם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אתם מוזמנים להצטרף לשייט בלתי נשכח בו תגלו את העולם בצורה חדשה ומרגשת.

לפרטים נוספים חייגו: 03-5651152

שייט נהר דנובה (14/7)- לפרטים נוספים לחצו כאן

שייט על הריין ומוזל (14/8)- לפרטים נוספים לחצו כאן

www.senior.co.il

הכתבה נעשתה בשיתוף בשביל הזהב

שביל הזהב טיולים 14.7 רוחבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

חוות דגים גבעת שמואל. צילום באדיבות המקום

דגים רבותי דגים, חוות דגים גבעת שמואל ממליצה על הדג שהכי מתאים לקיץ

תפריט נגישות