שבת , אוקטובר 19 2024
דף הבית / מכירת הספרים הענקית במחסני כנרת־זמורה־דביר יוצאת לדרך

מכירת הספרים הענקית במחסני כנרת־זמורה־דביר יוצאת לדרך

מחפשים את הבילוי המושלם (והמשתלם) לסוכות עם כל המשפחה? מעל 4,000 ספרים מחכים לכם עד סוף החג במחסני כנרת זמורה שבאזור התעשייה שוהם, במחירים שבין 5 שקלים ל-39 שקלים לספר. ביריד תוכלו למצוא את ספרי סדרות "כראמל" ו"יומנו של חנון", ספרים חדשים של אתגר קרת, ליעד שוהם, יובל נח הררי, קולין הובר, גיום מוסו – ועוד רבים וטובים. סמנכ"ל השיווק של כנרת זמורה, דניאל דולינגר: כל הספרים נגישים במדפים ומחכים לכם

מכירת הספרים הענקית במחסני כנרת־זמורה־דביר יוצאת לדרך. צילום: יח”צ
מכירת הספרים הענקית במחסני כנרת־זמורה־דביר יוצאת לדרך. צילום: יח"צ

בלי שהרגשנו נוצרה מסורת בקרב קהל קוראי הספרים בישראל (או שמי שהרגישו שמרו אותה בסוד כדי שיהיו להם יותר ספרים לקנות). אנחנו מדברים, כמובן, על יריד הספרים הגדול במחסני הוצאת כנרת־זמורה־דביר (האגוז 6, חבל מודיעין, שוהם או שתכתבו “כנרת זמורה דביר” בוייז).


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


פעמיים בשנה – חוה”מ סוכות וחוה”מ פסח – פותחת הוצאת כנרת־זמורה־דביר את המחסן שלה והופכת אותו לחנות ספרים ענקית, אליה מוזמן הציבור הרחב.

ראיתם פעם חמישה מילון וחצי ספרים מסודרים בתוך מחסן ענקי, ומתוכם מוצעים למכירה אלפי כותרים, שהרבה מהם מוצעים במחירים מצחיקים (₪5, ₪10 ו-₪39 לספרים חדשים שיצאו לאחרונה)? זה בהחלט מחזה מרהיב ומרנין בימים אלה, ופעילות מצוינת לימי החג הקרובים.

היריד הנוכחי נפתח בתחילת השבוע והוא יפעל ברציפות עד ה-23 באוקטובר מידי יום בין השעות 9:00 בבוקר ל-21:00 בערב, ובימי שישי וערבי חג בין 9:00 ל-15:00 אחר הצהריים.

דניאל דולינגר, סמנכ”ל השיווק של הוצאת כנרת־זמורה־דביר: “היריד מתקיים מזה 8 שנים ברציפות, ומציע מגוון עצום של ספרים (מעל 4,000 כותרים שונים) במחסן הלוגיסטי שלנו, מחסן שאין אליו גישה ביום יום אילולא היריד – ולקוראי הספרים זו ממלכה. כל הספרים נגישים במדפים ואפשר לשלוף מה שרוצים”.

מכירת הספרים הענקית במחסני כנרת־זמורה־דביר יוצאת לדרך. צילום: יח”צ
מכירת הספרים הענקית במחסני כנרת־זמורה־דביר יוצאת לדרך. צילום: יח”צ

קלאסיקות לצד ספרים חדשים ומדוברים

אז מה ניתן למצוא ביריד? את כל ספרי סדרת “כראמל” של מאירה ברנע־גולדברג, כמובן. את רבי-המכר המרקים והמעשירים של יובל נח הררי, את ספרי המתח המצוינים של ליעד שהם (כולל “עניין משפחתי” החדש), את ספריו של אתגר קרת (כולל “אוטוקורקט” שראה אור באחרונה), ספרי מקור מצוינים כמו “הרוצח האחרון מפתח תקוה” ו”סולם גנבים”, את כל סדרת “יומנו של חנון” ועוד הרבה מאוד ספרים שישנם גם בחנויות אחרות (אבל לא במחירים האלה).

בגזרת התרגום ניתן למצוא את קולין הובר עם “איתנו זה נגמר” בעטיפת הסרט ו”לאבד את הופ” החדש, את הספר השני בסדרת בנות הלילך – “ורדים אבודים”, את להיט המדע-בדיוני שסחף את הטיקטוק “שישיית אטלס”, את ספריו של אמן המתח הצרפתי גיום מוסו, את ספר המתח החדש והמסקרן “שקרים במעגל”, ועוד רבים וטובים.

מכירת הספרים הענקית במחסני כנרת־זמורה־דביר יוצאת לדרך. צילום: יח”צ
מכירת הספרים הענקית במחסני כנרת־זמורה־דביר יוצאת לדרך. צילום: יח”צ

“הכיף הגדול היה לראות ולקנות ספרים שכבר לא נמצאים בחנויות הספרים, כל מיני קלאסיקות וספרים ישנים שכבר חשבנו שלא נראה יותר, כמו בשבוע הספר שהיינו ילדים וילדות”, מספרים לקוחות שכבר ביקרו ביריד עם פתיחתו, “הגענו ליריד עם כל המשפחה, וכולנו הרגשנו כמו ילדים בחנות ממתקים. הילדים התרוצצו בערך באותה אנרגיה. היה בילוי כייפי, חסכוני ותרבותי לכל המשפחה”.

היריד מתקיים בשיתוף מורן צדקה ודניאל שטרן, מנהלות חברת “אימהות קונות ביחד”, אשר מנהלות ירידי מכירה ארציים כל שבוע במקום אחר. לדברי צדקה, “יריד הספרים של כנרת־זמורה־דביר מרגש אותנו ממש. לראות משפחות מתהלכות בשבילי הספרים. ילדים שלא מתאפקים ומתיישבים באמצע כדי לדפדף בספר ולקרוא. זה מחזה שלא רואים היום כמעט בעידן המסכים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב ללא שם – 2024-10-15T131335.165

נכדו של המיליארדר לב לבייב נהרג בתאונה ביהוד

תפריט נגישות