יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / 04.10.2020 – האם הסגר משפיע על נתוני הקורונה בבקעת אונו?

04.10.2020 – האם הסגר משפיע על נתוני הקורונה בבקעת אונו?

חגי תשרי ימים שבהם לא היה ניתן לקיים בדיקות קורונה. האם המעבדות הסגורות ומתחמי הדרייב אין שלא היו בשימוש עזרו לעקומה בערי בקעת אונו?  

נתוני הקורונה בבקעת אונו
נתוני הקורונה בבקעת אונו

באור יהודה, העיר בעלת כמות החולים הפעילים הגבוהה ביותר, נרשמה ירידה במספר חולי קורונה חדשים, אבל אם בודקים את כמות החולים החדשים בשבוע האחרון מול כמות הבדיקות שנעשו במהלך השבוע תופתעו לגלות שאור יהודה ממשיכה לטפס מעלה ב- 8% בשיעור התוצאות החיוביות מול שבוע שעבר .


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ביהוד מונוסון ניתן לראות ירידה של כ 2% בכמות החולים החדשים בשבוע האחרון ביחס לכמות הבדיקות שנעשו השבוע .בשבוע שעבר דווח על 1,566 בדיקות שנעשו במהלך השבוע, מתוכן אומתו 200 חולים חדשים בעיר. השבוע נעשו רק 742 בדיקות קורונה שבהן אומתו 79 חולים חדשים בלבד.

בקריית אונו נרשמה ירידה במספר החולים החדשים ב – 7 הימים האחרונים עם 59 חולים חדשים השבוע לעומת 69 בשבוע שעבר ועלייה מינורית  של כ 1.5% בשיעור הבדיקות החיוביות בשבוע האחרון ביחס לכמות החולים החיוביים החדשים .

לאיתור מקומות חשיפה לנגיף הקורונה לחצו כאן 

*הנתונים נלקחו מנתוני משרד הבריאות שפורסמו בתאריך 04.10.2020.

**”מאומת” הוא כל מי שנבדק ונמצא חיובי לנגיף COVID-19 בבדיקת PCR (בדיקת מטוש), בין אם הופיעו תסמינים, בין אם לא הופיעו תסמינים, בין אם חולה, בין אם החלים, ובין אם נפטר.

**”חולה פעיל” הוא כל מי שנבדק ונמצא חיובי לנגיף COVID-19 , ללא קשר להופעת תסמינים, ושטרם נמצא שלילי לנגיף COVID-19 בבדיקות נוספות, ושלא נפטר.

אנא שימרו על ההנחיות , בריאות לכולם , חג סוכות שמח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות