יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / גבעת שמואל: אילו רחובות אדומים ומסוכנים

גבעת שמואל: אילו רחובות אדומים ומסוכנים

נתוני עמותת אור ירוק על רחובות בהם אירעו לפחות 3 תאונות דרכים ב-2019, מגלים כי רחוב ז'בוטינסקי בגבעת שמואל נחשב המסוכן ביותר. מנכ"ל אור ירוק פנה לראש העיר על מנת שישפר את הבטיחות ברחובות האדומים בעירו

תאונת דרכים Canva
רחובות אדומים ומסוכנים בגבעת שמואל (צילום אילוסטרציה Canva)

עמותת אור ירוק פרסמה לאחרונה את הנתונים המתייחסים למספר הנפגעים מתאונות דרכים ברחובות בכל רחבי המדינה בשלוש שנים (2017-2019) ברחובות שבהם אירעו לפחות שלוש תאונות דרכים בשנת 2019 (בהתבסס על נתוני הלמ”ס).


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


באור ירוק גיבשו רשימה של 317 רחובות אדומים שבהם נפגעו 6,347 בני אדם בתאונות דרכים בשלוש השנים האלו. מתוך הנפגעים, 67 בני אדם נהרגו ו-751 בני אדם נפצעו קשה.

בגבעת שמואל רחוב ז’בטינסקי נחשב אדום ומסוכן – אדם אחד נהרג בשנים בין 2017-2017 ו-12 נפצעו קל. סה”כ 13 נפגעו ברחוב.

 

ארז קיטה מנכ”ל עמותת “אור ירוק”, שלח לאחרונה מכתב לראש עיריית גבעת שמואל, יוסף ברודני, בכדי להסב את תשומת ליבו לרחוב האדום והמסוכן בעירו, שיש לטפל בו כדי למנוע את הנפגע הבא. במכתבו הוסיף קיטה: “אני פונה אליך בבקשה כי תפעל לשיפור הבטיחות באותם רחובות “אדומים” מרובי נפגעים. אני סמוך ובטוח כי חיי אדם עומדים לנגד עיניך ועמותת אור ירוק המקדמת את המאבק להצלת חיי אדם בכבישים עומדת לרשותך בכל עת ונכונה לכל סיוע אפשרי”.

עוד אמר קיטה: “המרחב העירוני מנקז לתוכו נפגעים רבים בתאונות דרכים. למעשה זוהי זירת היפגעות מאוד ברורה עם מאפיינים דומים ואוכלוסיות הנמצאות בסיכון גבוה להיפגע בתאונות דרכים. השינויים התחבורתיים אשר נגרמו מווירוס הקורונה עלולים להחריף ולהגביר את מגמת ההיפגעות בתחום העירוני, כאשר רבים יעשו שימוש באופניים וקורקינטים חשמליים במקום שימוש ברכב פרטי. לכן, במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים להעניק סמכויות לראשי הערים כדי שכל אחד ואחת מהם יקדמו את הבטיחות בעיר שלו.

חייבים לקדם במהירות את המשך פרויקט “אופנידן” אשר במסגרתו סוללים מסלולי רכיבה בטוחים לרוכבי האופניים הרגילים, החשמליים והקורקינטים הממונעים. במקביל, יש להרחיב את הפרויקט גם לערים נוספות בכל רחבי הארץ. בצד השיפור בבטיחותם של רוכבי האופניים יש לאתר את נקודות התורפה להולכי הרגל כמו גם מעברי החציה האדומים, ולשפר בהם את התשתית במטרה לצמצם את מספר הולכי הרגל הנפגעים בערים. רק שילוב זרועות בין ראשי הערים ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יוכל להביא לצמצום במספר הנפגעים בתחום העירוני”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות