אוניברסיטת בר-אילן, הראשונה שמציעה ללקוחותיה, הסטודנטים, שירות זמין בוואטס אפ. כחלק משיפור וייעול השירות לסטודנטים, שולבו טכנולוגיות חדשות שמטרתן שיפור הקשר בין האוניברסיטה לסטודנטים. עד לאחרונה, השירות לסטודנטים היה באמצעות המענה הטלפוני טפסי פניה ושעות קבלת קהל.
השירותים הדיגיטליים מתקבלים באהדה רבה בקרב הסטודנטים הצעירים, שרגילים לצרוך שירותים שונים ב2020, באופן מהיר ביותר. מבחינת ההיענות לשירות מאז שהחל בחודשים האחרונים, נראה בבירור עליה של עשרות אחוזים בפניות בוואטס אפ ובצ’אט.
התקשורת באמצעות הוואטסאפ משפרת משמעותית את משך זמן הטיפול בפניות הסטודנטים בשל זמינותם בערוץ זה בהשוואה לזמינותם בערוצים אחרים. הערוץ מאפשר גם מתן פתרון שירותי נח וזמין בכל הקשור להעברת מסמכים מסוגים שונים המקלים על מתן הפתרון לסטודנט בזמן אמת.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]