יום שני , נובמבר 25 2024
דף הבית / בר-אילן מציעה לסטודנטים “קו חם” זמין בוואטס אפ

בר-אילן מציעה לסטודנטים “קו חם” זמין בוואטס אפ

בשנה האחרונה הוטמעו בתחום השירות, באוניברסיטת בר-אילן, תהליכים חדשניים שכללו מעבר משירות לקוחות טלפוני, לשירותי דיגיטל מתקדמים ונוחים: צ'אט ומסנג'ר, ולאחרונה הוואטס אפ

אוניברסיטת בר אילן צילום שלומי מזרחי 
אוניברסיטת בר אילן צילום שלומי מזרחי 

אוניברסיטת בר-אילן, הראשונה שמציעה ללקוחותיה, הסטודנטים, שירות זמין בוואטס אפ. כחלק משיפור וייעול השירות לסטודנטים, שולבו טכנולוגיות חדשות שמטרתן שיפור הקשר בין האוניברסיטה לסטודנטים. עד לאחרונה, השירות לסטודנטים היה באמצעות המענה הטלפוני טפסי פניה ושעות קבלת קהל.

השירותים הדיגיטליים מתקבלים באהדה רבה בקרב הסטודנטים הצעירים, שרגילים לצרוך שירותים שונים ב2020, באופן מהיר ביותר. מבחינת ההיענות לשירות מאז שהחל בחודשים האחרונים, נראה בבירור עליה של עשרות אחוזים בפניות בוואטס אפ ובצ’אט.

התקשורת באמצעות הוואטסאפ משפרת משמעותית את משך זמן הטיפול בפניות הסטודנטים בשל זמינותם בערוץ זה בהשוואה לזמינותם בערוצים אחרים. הערוץ מאפשר גם מתן פתרון שירותי נח וזמין בכל הקשור להעברת מסמכים מסוגים שונים המקלים על מתן הפתרון לסטודנט בזמן אמת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיכון מקיף יהוד. צילום אונו ניוז

עקב חוסר המיגון בבית הספר: הורי מקיף יהוד השביתו את הלימודים הבוקר לשעה

תפריט נגישות