שבת , מאי 18 2024
דף הבית / חבר מועצת גבעת שמואל המתפטר לברודני: “אולי איבדת את דרך הישר”

חבר מועצת גבעת שמואל המתפטר לברודני: “אולי איבדת את דרך הישר”

לאחר שחבר מועצת גבעת שמואל גל לנצ'נר היה חבר בקואליציה במשך שלוש שנים הוא שיגר לפני מספר ימים מכתב לראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני. במכתבו לנצ'נר מותח ביקורת חריפה על התנהלות ראש העירייה בעיר. לנצ'נר לראש העירייה: "העיר מתנהלת כאילו מדובר בעסק האישי שלך"

יוסי ברודני (מימין) וגל לנצ’נר. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל ואנטון
יוסי ברודני (מימין) וגל לנצ'נר. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל ואנטון

חבר מועצת גבעת שמואל גל לנצ’נר הודיע בימים האחרונים על התפטרותו מהקואליציה. במכתב ההתפטרות שלו מותח לנצ’נר ביקורת חריפה על התנהלות ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני. לדברי לנצ’נר, עד כה הוא לא קיבל שום תגובה מראש העירייה על מכתבו. “אני מתכוון להיות אופוזיציה לוחמת ולא לחסוך מראש העירייה ביקורת ואפעל למען התושבים ורווחתם”, אומר לנצ’נר לאונו NEWS.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לנצנ’ר מכהן כחבר מועצת העיר והקואליציה זה שלוש שנים. בנוסף הוא מכהן כחבר ועדת איכות הסביבה, חבר ועדת ביטחון, חבר הנהלת המתנ”ס וחבר הנהלת העיר. בבחירות לרשויות המקומיות ב-2018 הוא התמודד לראשונה מול ראש העירייה המכהן ולאחר מכן הצטרף לקואליציה שלו. לנצ’נר מסביר לאונו NEWS: “אחרי שלא נבחרתי לראשות העירייה החלטתי להצטרף לקואליציה ולתת הזדמנות לראש העירייה לאחר ששמעתי מתומכיו כי אני כביכול סתם אומר דברים שהוא לא טוב ואני לא בתוך העניינים והחלטתי לבחון זאת מבפנים. נכנסתי לקואליציה בנפש חפצה כדי לעשות דברים לטובת תושבי העיר, אך חשכו עיניי מההתנהלות של ראש העירייה. אמרתי לעצמי ‘די לא יכול להיות יותר לקחת חלק בחוסר העשייה או העשייה לביתו’ והתפטרתי”.

“לצערי, נוכחתי לראות כי לאחר שנים רבות של ניהול העיר בראשותך, העיר מתנהלת כאילו מדובר בעסק האישי שלך”, כתב לנצ’נר במכתב ההתפטרות שלו לברודני. “עובדי העירייה המסורים עושים עבודתם נאמנה ואין לי אפילו בדל של ביקורת כלפיהם. לצערי חזיתי בעיני ושמעתי באוזניי איך נוכחותך משרה עליהם אימה ופחד באופן שמעלה חשש כי הם יפעלו לטובת האינטרסים האישיים שלך במקום האינטרס הציבורי”.

גל לנצ'נר. צילום: אנטון
גל לנצ’נר. צילום: אנטון

לנצ’נר מוסיף: “ההתנהלות הכושלת שלך פוגמת בניהול התקין של העיר. כך למשל, אנו רואים זאת בתחזוקה הלקויה הקיימת בעירנו בשנה האחרונה. התשתיות בעיר קורסות נוכח הגידול המסיבי בבנייה והיעדר חשיבה אודות תכנון כבישים ומבני ציבור תומכים. התושבים הם כמובן אלו שמשלמים את המחיר. תושבי שכונת גיורא לצערי שבעים מהבטחותיך לשיפור איכות חייהם בעשור האחרון וככל שתמשיך לכהן, ככל הנראה הם לא יזכו למזור”.

עוד כותב לנצ’נר: “ככל הנראה טובת הקבלנים היא שבראש מעיניך ולא טובת התושבים. אין הסבר אחר המניח את הדעת לגורדי השחקים הצומחים להם תחת כל עץ רענן ללא היגיון תכנוני המניח את הדעת. במיוחד נחרדתי כאשר בישיבת מועצת העיר האחרונה דרשת במפגיע, בהודעה קצרצרה וללא הסברים מניחים את הדעת, לאשר 30,000 מטרים נוספים לקבלן שעובר על החוק, זאת בניגוד להיתר המקורי שניתן לקבלן. אנו עדיין מחכים למוצא פיה של היועצת המשפטית אודות חוקיות הטבה זו.

יוסי ברודני במתחם הפינוי-בינוי ברחוב דוד בן גוריון בגבעת שמואל. צילום: יעל צור
יוסי ברודני במתחם הפינוי-בינוי ברחוב דוד בן גוריון בגבעת שמואל. צילום: יעל צור

לנצ’נר מסכם: “אולי עייפת בתפקידך בשל כהונה ארוכה מדי ואולי פשוט איבדת את דרך הישר. המניעים האישיים שגורמים להתנהגותך אינם חשובים. מכל מקום ובשל אי הסדרים הקיימים סביבך אין ברצוני לקחת חלק בקואליציה שלך. אין לי עניין בכיסא, בתואר, בשכר או בכל כיבוד אחר. לטובת תושבי העיר ולאחר היעדר אופוזיציה במשך שנים רבות מדי אשמש כאופוזיציה חזקה ודומיננטית”.

המכתב הובא בשם אומרו.

מעיריית גבעת שמואל ומראש העירייה לא נמסרה תגובה עד לפרסום הכתבה.     

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בבסיס תל השומר. צילום: כיבוי אש

השריפה בתה”ש: מסקנות חוקר הדליקות הועברו למשטרה, והשמועות מתפשטות כאש בשדה קוצים

תפריט נגישות