יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / חתונה בקפסולה: שיר וניר טמיר מקריית אונו בחגיגה יוצאת דופן

חתונה בקפסולה: שיר וניר טמיר מקריית אונו בחגיגה יוצאת דופן

הזוג המאושר בחר להישבע אמונים זה לזו דווקא במרכז הצעירים בעיר - "אצלנו בחצר". 40 אורחים שחולקו ל-2 קפסולות היו הדבר הכי מדויק שהזוג טמיר יכולים היו לבקש: "הגיעו האנשים החשובים לנו. לא היינו משנים דבר"

שיר וניר טמיר אצלנו בחצר
שיר וניר טמיר בחתונה (צילום יעל שלח)

אירוע מרגש התקיים בקריית אונו בשבוע שעבר, עת התקיימה חתונה ב-“אצלנו בחצר” במרכז הצעירים בעיר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שיר וניר טמיר, תושבי העיר, בחרו, בשל תקופת הקורונה, להתחתן בחצר מרכז הצעירים בחתונה צנועה עם אורחים המחולקים לשתי קפסולות והכל בהפקה של מרכז הצעירים. למרות האילוצים, ואולי דווקא בזכותם, החתונה הייתה מיוחדת וקסומה.

חתונה
החתונה “אצלנו בחצר” (צילום מחלקת הצעירים בעיריית קריית אונו)

שיר, בת 34 וניר בן 35. שיר מספרת איך התגלגל הרעיון של החתונה המיוחדת: “אני נולדתי בקריית אונו וגרה בה מאז ומתמיד. עברנו לגור ביחד לפני שנה. התארסנו בפברואר השנה, התכנון במקור היה להתחתן במאי או יוני, אבל בגלל המצב זה נדחה.

כשהיה קצת שיפור במצב ניסינו לארגן, אבל גילינו שיש עוד ועוד מגבלות והחלטנו לדחות. בספטמבר החלטנו לקבוע תאריך ומה שיהיה יהיה. כמובן ,שאז אמרו שיהיה סגר ודחינו בשבועיים, בתקווה שניתן יהיה להתחתן בתאריך שבחרנו. משהו כמו שבוע לפני, פתחו את האפשרות להזמין אורחים שגרים מעל 1000 מטר ממקום החתונה, כך שהיה לנו מזל.

הזמנו 40 אורחים בסך הכל. 20 קרובי משפחה לחופה, שהלכו מיד אחריה ו-20 חברים שהגיעו לאחר החופה. על פי ההנחיות היה מותר להזמין 10 בפנים או 20 בחוץ

איך הגעתם ל-“אצלנו בחצר”?

“הגענו למקום דרך מודעה בעיתון. יצרנו קשר עם מושיקו, מנהל מרכז הצעירים, וקבענו איתו פגישה כדי להתרשם מהמקום. מושיקו היה נחמד מאוד וגילה המון רצון לעזור. חזרנו אליו כשידענו את תאריך החתונה ותיאמנו איתו. קבענו בהמשך פגישה, בה הסברנו לו מה אנחנו רוצים שיהיה והוא הציע לנו עזרה ביום האירוע בארגון ובציוד – שולחנות, כיסאות, תאורה והגברה.

נפגשנו גם עם חנה, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, שהייתה גם היא מקסימה. הרגשנו שהם מתרגשים איתנו ורוצים לעזור. ביום החתונה מושיקו דאג לכל מה שקבענו וגם עזר לנו בעיצוב המקום”.

ניר הודה, כי דווקא מיעוט האנשים הצפוי באירוע הרגיע אותם “כשיש פחות אנשים יש פחות לחץ, יותר כיף לדעתי. כל האנשים הכי קרובים אלינו חגגו איתנו, להבדיל מ-200 או 300 איש בחתונה רגילה שאתה לא רואה את כולם. הייתה לנו רשימה שהיינו צריכים לצמצם אותה, מי שהיה חשוב – הגיע”.

האם חשבתם לדחות את החתונה?

“ממש לא, חיכינו יותר מדי, כבר שמונה חודשים. אין חרטות על כלום, לא היינו משנים דבר”.

הייתם ממליצים לעוד זוגות להתחתן ככה?

“כן, אתה יכול להתרכז ככה באנשים שחוגגים איתך ולדאוג להם, היחס הרבה יותר אישי. אתה זה שמארגן את השולחנות ממש”.

היו חששות שזה לא יעבוד?

“ניר: כן, חששתי. ראינו את המקום בסך הכל פעמיים, הייתה אי ודאות שלא נספיק הכל. בסוף זו הייתה חוויה שלא נשכח לעולם”.

שיר: “אני פחות חששתי, הלחץ היה יותר בארגון וידעתי שנהנה”.

הזוג המאושר בחר להודות לכל מי שסייע: “תודה רבה למושיקו, חנה וכל המעורבים מהעירייה על שאפשרו לנו לקיים את החתונה. המקום נראה מדהים ונהנינו מאוד”.

שיר וניר בחצר
הזוג המאושר (צילום יעל שלח)

צוות המחלקה לנוער וצעירים, שפתח את הגינה האינטימית והיפה של מרכז הצעירים לטובת זוגות צעירים שמעוניינים להתחתן במקום, התרגש מהאירוע ומזמין זוגות נוספים, תושבי העיר, שלא מעוניינים לחכות עד חלוף הקורונה ו/או שנפגעו כלכלית מהמצב, לחגוג בגן האירועים האינטימי בקרבת הבית, ללא תשלום על המקום ועם אפשרות לקבל סיוע בהפקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות