יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / אב לילדים אוטיסטים: “עזבנו את אור יהודה כי לא מצאנו בה מענה”

אב לילדים אוטיסטים: “עזבנו את אור יהודה כי לא מצאנו בה מענה”

א', אב לשלושה ילדים על הרצף האוטיסטי, החליט לעזוב את אור יהודה: "הם פשוט לא ידעו איך מתמודדים עם ילד אוטיסט"

האב וילדיו בכתובת החדשה
האב וילדיו בכתובת החדשה

הרימו ידיים: א’, אב לשלושה ילדים על הרצף האוטיסטי, החליט לעזוב את אור יהודה אחרי שלא מצא מענה הולם לדבריו. “הם פשוט לא ידעו איך מתמודדים עם ילד אוטיסט”.

הכתבה הבלעדית ב”אונו ניוז”, שעשתה רעש גדול וגררה מאות תגובות, תיארה את המאבק של א’. בנו הבכור, כיום בן 13, אובחן לפני שבע שנים ועבר כמה מסגרות אחרי שלא קיבל את המענה הנדרש. גם עם הילד השני, טוען האב, היו בעיות וחוסר הבנה מול המערכת. השיא לדבריו הוא עם הילדה השלישית, שאובחנה בגיל 3 על הרצף האוטיסטי ומאז לא ממש מוצאת את מקומה. “המליצו להעביר אותה לגן תקשורתי. אחר כך החליטו על מסגרת בירושלים. ביררתי את זה. זה לא חוקי לשלוח ילדה בת 7 שעה וחצי לכל כיוון”.

בעיריית אור יהודה אמרו כי הסמכות הבלעדית בנושא היא משרד החינוך, וגם שם לא נמצא מענה מספק. כעת, אחרי שהרים ידיים, החליט האב לעזוב את אור יהודה, שאותה אהב מאוד, ולעבור לצפון.

ב-“Oye” חזית תושבים להצלת אור יהודה, שמלווה מקרוב את המשפחה, אומרים כי “כתוצאה מהתנהלותה של עיריית אור יהודה, החליטה המשפחה לעזוב את העיר בה גדלו בני המשפחה. כמה חבל שיש בעיר הזו עירייה מנותקת שעוסקת כל הזמן רק בפרסום ויחצנות, ולא בתושבים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות