יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / בית כנסת ‘מגן דוד’ נחנך בבניין מטה מד”א באור יהודה

בית כנסת ‘מגן דוד’ נחנך בבניין מטה מד”א באור יהודה

טקס החנוכה נערך בהשתתפות הראשון לציון הרב שלמה עמאר שקבע את מזוזת ביהכ"נ ושיבח את פעילות מגן דוד אדום: "אתם משתדלים במסירות מיוחדת להגיע לכל מקום כדי להציל נפשות וכדי להציל חיים"

בית כנסת
בית הכנסת מגן דוד באור יהודה (צילום דוברות מד"א)

היום (ג’) נחנך בית כנסת בבניין הנהלת מגן דוד אדום באור יהודה. בית הכנסת החדש זכה לשם “מגן דוד” ונבנה הודות לתרומה של ד”ר ברונו ואישתו הגב’ עליזה ללוש מניס ופריז שבצרפת באמצעות אגודת ידידי מד”א בצרפת.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טקס חנוכת בית הכנסת נערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובהשתתפות הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר, שקבע את מזוזת בית הכנסת, ובירך – “יהי רצון שבזכות המזוזה הזאת תהיה פה ברכה והצלחה במעשי ידיכם ותעזרו לעם ישראל להציל אותם מכל המחלות ומכל הצרות. יהי רצון שתמיד תהיו מבורכים ובריאים ומוצלחים. אמן”.

מזוזה
הרב שלמה משה עמאר מתקין מזוזה (צילום: דוברות מד”א)

הראשון לציון, הרב שלמה משה עמאר, כתב את הפסוק הראשון בספר תורה חדש שיוכנס לבית הכנסת, והוסיף: “זה יום גדול שמגן דוד אדום פותח במבנה החדש את שעריו בקביעת מזוזה על שערי בית הכנסת. אתם משתדלים במסירות מיוחדת להגיע לכל מקום כדי להציל נפשות וכדי להציל חיים.

כשרופא עושה השתדלות או הפראמדיק או כל מי שעוסק בהצלת חיים הוא נושא את עיניו לה’ ואומר לו ‘תעזור לי לרפואות’ יש לזה משמעות עמוקה מאוד, יש לזה תוצאות נפלאות ביותר כי ה’ הוא בורא רפואות והוא מצמיח ישועות. יהי ה’ אלוקינו עמכם כאשר היה עם אבותיכם לא יטו שכם ולא יעזובכם לעולם ועד ה’ לאבותיכם יסף עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם כאשר דבר לכם.”

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “אנו מודים לראשון לציון הרב שלמה משה עמאר שכיבד אותנו בחנוכת בית הכנסת ומודים למשפחת ללוש מצרפת על תרומתה הנדיבה והמרגשת למען עובדי ומתנדבי הארגון. העמקת החיבור בין הגוף לנפש, הודות לבית הכנסת החדש, תסייע לאנשי הארגון, אשר נאבקים בימים אלו מסביב לשעון בנגיף הקורונה”.

הרב שלמה עמאר
הרב שלמה עמאר ונציגי מד”א בבית הכנסת החדש (צילום דוברות מד”א)

בני הזוג ללוש, תורמים ותיקים של ארגון מד”א, שסייעו להקמת תחנות, לרכישת אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, סיפרו בהתרגשות: “אנו שמחים לחזק את הברית שלנו עם מגן דוד אדום ע”י השתתפות בבניית בית הכנסת, אשר דואג לנשמתנו ולמחשבותינו. זהו מקום של לימוד ותפילה עבור צוותי מגן דוד אדום, שדואגים לחיינו בישראל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התחדשות עירונית. צילום אילוסטרציה canva

משרד השיכון ירחיב את הסכם הגג עם יהוד מונוסון ואור יהודה

תפריט נגישות