עיריית אור יהודה יצאה לאחרונה בשירות חדש לתושבי העיר והחלה להפעיל את בטי הבוטית. מדובר בבוטית שפועלת בדף הפייסבוק של העירייה ובאתר העירייה במטרה לספק שירות לתושבי העיר, לבעלי עסקים ולמבקרים כאשר היא תוכנתה באופן כזה שהיא יודעת להשיב על הרבה מאוד שאלות שמעסיקות את התושבים.
בטי הינה שירות של מחלקת הדוברות בעירייה. בין השאר היא משיבה לשאלות בנושאי הנדסה והתחדשות עירונית, שאלות הנוגעות למתן שירות של אגפי ומחלקות העירייה, מענה בתחום האירועים והתרבות, רישום לגני הילדים ולבתי הספר, מכרזים בעירייה ובעיקר מספקת מענה שמפנה למידע הרלוונטי באתר העירייה. מי שיזם את הפעלת הבוטית בשירות העירייה הוא תושב העיר, עידן שמואל, מנכ”ל חברת STRA שאפיינה ובנתה את הבוט.
ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “אחד הנושאים שאנו שמים עליו דגש בשנים האחרונות הוא שיפור ושדרוג השירות לתושב. הפעלת בוט שמספק מענה מיידי לצרכים שעולים מצד התושבים היא אחד משורה של צעדים שאנו נוקטים כדי לספק מענה יעיל וטוב יותר עבור התושבים שלנו. בהזדמנות הזו אני מזמינה את התושבים לפגוש את בטי במדיות השונות ולהסתייע בה. זה כלי נהדר”.
מעוניינים לקרוא עוד על בטי? היכנסו לאתר של עידן שמואל שפיתח את הרובוטית החכמה >> https://stra.co.il/
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
אחלה כתבה, הבוט יכול לסייע מאוד לכל עירייה במתן השירות לתושבים.
כל הכבוד, מצעיד את העיר קדימה