אחרי 6 שנים מוצלחות של קופיקס בקניון אאוטלט אור יהודה, הגיע הזמן לשינוי. הרשת המוכרת מפנה את מקומה לרשת מוכרת לא פחות – סופר רמי לוי. המציע מגוון רחב של היצע לצרכן הישראלי במחירים נמוכים יחסית.
עוף בשקל או קפה ב 6
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
כולנו זוכרים לרמי לוי את מבצע ‘עוף בשקל’. חלק קראו לו תוכנית פעולה וחלק ראו בזה אסטרטגיה שנועדה למשוך את הצרכן הישראלי לרשת הסופרמרקטים החדשה שהעזה להתחרות ברשתות הגדולות ששלטו בשוק הקמעונאות כבר שנים.
בתחילת חודש מרץ 2018 נמסר כי רשות ההגבלים העסקיים אישרה את כניסתו של רמי לוי כשותף ברשת קופיקס.
בשלב הראשון רכש לוי 20% מהרשת לפי שווי של 105 מיליון שקל. במסגרת ההסכם, ניתנה לו גם אופציה להגדיל את אחוזי השליטה, מה שקרה כמה חודשים לאחר מכן.
כעת, רשת הסופרים המוכרת החליפה את מקומה של רשת קופיקס. מאחר ושתיהן שייכות ללוי, אנחנו יכולים להניח שהמחירים יהיו בהתאם וההיצע יהיה רחב יותר ממה שסופר קופיקס הציע עד כה.
מה עם הקפה שלי?
חוץ מהיצע המוצרים הרחב שמציעה רשת קופיקס לתושביה יש קהל שלם שמגיע כדי להינות מהאייס קפה המעולה שמציעה הרשת. אך אל דאגה, בקניון כבר חשבו על פתרון הולם בשם ”שייק סנטר” דוכן שייקים חדש שיעמוד מחוץ לסופר ויאפשר לקהל להינות ממשקאות מרעננים לאחר הרכישה.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]