יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד: תיכון מקיף יהוד זוכר את רבין

יהוד: תיכון מקיף יהוד זוכר את רבין

ראש העיר יהוד עו"ד יערה מקליס: "המסר שלי לבני הנוער שלנו הנו מסר של סובלנות, כבוד הדדי והאחריות של כל אחת ואחד מאיתנו להימנע מאלימות ולמנוע רצח פוליטי נוסף בישראל"

תלמידים העלו שאלות לפאנל המכובד
תלמידים העלו שאלות לפאנל המכובד

ביום הזיכרון הלאומי לראש הממשלה יצחק רבין ז”ל, בשעות הבוקר בתיכון מקיף יהוד התקיים פאנל מיוחד בו השתתפו תלמיד שכבת י”ב, וחברי הכנסת: פנינה תמנו-שטה, ח”כ עודד פורר, איש התקשורת והעיתונאי עודד בן עמי, תא”ל אמאל אסעד והרב ד”ר בני לאו.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בפאנל הוצגו למשתתפים שאלות ערכיות ולא קלות על ידי שלושה תלמידים מהשכבה. ההיענות של המשתתפים להגיב בענייניות וברצינות היתה ראויה לציון.
בנוסף, להקת “שיר”, בצעה קטעי שירים.

בשעות הערב התקיימה בבניין העירייה התקיימה פעילות ערכית של חניכי תנועות הנוער: שבט משואות, בני עקיבא, מדצ”ים, כנפיים של קרמבו ומועצת הנוער העירונית. מועצת הנוער היא זו שהעבירה את הפעילות יחד עם מדריכי הנוער העירוניים כשבמסגרת שולחנות עגולים ניצבו בפני בני הנוער דילמות משמעותיות מחיי היום יום ובני הנוער שוחחו ביניהם על דרכי התמודדות ואיפה הם מתערבים וכיצד הם יכולים לשנות את הסיטואציות וכיצד אפשר לעזור לאחר. השיח התקיים בין חניכים דתיים חילונים ובגילאים שונים.

ראש העיר יהוד עו”ד יערה מקליס קיבלה את פניהם של בני הנוער בבניין העירייה ובדבריה העבירה להם מסר חשוב בנוגע לסובלנות, כבוד הדדי ואחריות הדדית.

עו"ד ראשת העיר יעלה מקליס
עו”ד ראשת העיר יעלה מקליס

במוצ”ש יתקיים בבית התרבות במונוסון ערב זמר ושירה לזכרו של יצחק רבין ז”ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות