שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / תושב יהוד טוען: דרסו את הכלב שלי בפארק אריאל

תושב יהוד טוען: דרסו את הכלב שלי בפארק אריאל

בן פלד הגיש תלונה במשטרה נגד נהג משאית שעלה על הכלב שלו ומחץ אותו למוות. לדבריו, נהגי משאיות נוהגים במקום בפראות. המשטרה פתחה בחקירה

בן והכלב
בן והכלב

בבוקר שגרתי יצא בן פלד (30), תושב יהוד, עם שני הכלבים שלו שלג וצ’אקי לסיבוב בפארק אריאל הממוקם על כביש 461 אחרי צומת מסובים לכיוון תל אביב. את הפארק הזה פוקדים מידי יום אנשים רבים, יש בו מדשאות, אגם ובריכה ומדשאות, ונערכים בו אירועים ומסיבות כבדרך קבע.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בן והכלבים בילו בפארק בוקר רגוע. “היו שם הרבה כלבים משוחררים, הם שיחקו ורצו למים ויצאו מהבריכה ושיחקו במדשאות. היה תענוג”, הוא מספר בשיחה עם “אונו ניוז”. “לקראת השעה 11:00 רצינו לחזור הביתה, והתחלנו להתקדם בתוך הפארק לכיוון היציאה בסמוך למדשאה איפה שיש הרבה אנשים”.

את מה שקרה מיד לאחר מכן הוא מתאר בקול רועד, “פתאום, אני שומע רעש גדול מאחורי, אני מסתובב ורואה משאית ענקית שמגיעה במהירות מטורפת על השביל של הולכי הרגל, מיד הבנתי שבשל הגודל והמהירות שבה נוסעת אין סיכוי שתעצור בזמן. התחלתי לרוץ, כדי להסב את תשומת לבו של הנהג לכלבים שהיו על השביל הסמוך. הוא חתך ימינה בפתאומיות לתוך שביל העפר היכן שהכלבים הלכו, אני באותו רגע עפתי אחורה, למזלי בגלל שאני מתאמן וגם יודע להתחמק , קמתי יחסית מהר, ואז ראיתי את המשאית נוסעת עם הגלגלים הקדמיים כמעט עולה על שלג, מאחר והיא כלבה עירנית מאוד היא קפצה הצידה. אבל צ’אקי שהיה מתחת לגלגלים האחוריים של המשאית לא ניצל כי המשאית מחצה אותו”.

רק לאחר שאירע המקרה החל בן לברר מדוע משאיות נוסעות בתוך הפארק. לדבריו, המקום פרוץ ומשאיות של קבלנים נכנסות בכניסות האחוריות לפרוק סחורה. כמו כן, רוכבי אופנוע פרטיים מנצלים את הכניסות הללו, בשנה שעברה התרחשה שם תאונה קשה בין רוכב אופנוע להולך רגל. בהמשך פנה להנהלת הפארק. לדבריו, הטיפול בתלונתו היה מזלזל.

“נאמר לי כי הפארק הזה סגור להולכי רגל ולאנשים ואסור להיכנס אליו”, מספר פלד. “מסתבר כי הפארק אינו בשטח השיפוט של אף גוף רשמי וכי הוא שייך לרשות החברות הממשלתית, ומי שמנהל אותו זו הרגולטרית שהגעתי אליה ושוחחתי עמה בטלפון: היא אמנם אמרה כי היא מזועזעת מהמקרה ונתנה לי מספר פקס לשלוח את תלונתי. שלחתי את הפקס משמונה מכשירים שונים ועדיין אני לא מצליח להעביר את המסמך למספר שנתנו לי”.

ממשטרת מסובים נמסר: “עם הגשת תלונה נפתחה חקירה אשר עודנה מתנהלת. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות