שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / הכי מומלצים / ארוחות הבוקר הכי מומלצות בחדרה לשנת 2024

ארוחות הבוקר הכי מומלצות בחדרה לשנת 2024

רעבים על הבוקר? אספנו עבורכם את המקומות הכי טובים לארוחת בוקר טעימה בחדרה

ארוחות הבוקר הכי טובות (צילום אילוסטרציה : pixabay)

התעוררתם בבוקר עם קריאת התרנגול ומה אתם יודעים.. גם הבטן שלכם הצטרפה לתרנגול והתחילה לקרקר ולעשות קולות. התקשרתם לחבר או חברה ושאלתם אם הם מעוניינים להצטרף אליכם לארוחת בוקר טעימה בחדרה ולהפתעתכם הם זרמו (יש לכם חברים טובים, אנחנו היינו נשארים במיטה).


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עכשיו כל מה שנישאר לכם לעשות הוא למצוא מקום טוב לארוחת בוקר  בחדרה לא חסרים מקומות, אך אם אתם לא יודעים לאן ללכת אתם עלולים למצוא את עצמכם בחוויה קצת שונה כשבמקום מסעדת ארוחת בוקר מעולה אתם מחזיקים כף מלאה בקורנפלקס וחלב שעושה לכם חשק לחזור לישון וזהו.


בשביל לעשות סדר בבלאגן שינסנו מותניים, פתחנו עוד חור בחגורה ויצאנו לבדוק במיוחד בשבילכם איפה תוכלו למצוא את ארוחות הבוקר הכי טעימות בחדרה. אזהרה, הכתבה הבאה עלולה לעשות אתכם רעבים!

קפה פיינברג

אל קפה פיינברג תגיעו אם אתם מחפשים חוויה קצת שונה לארוחת הבוקר שאתם מתכננים. בית הקפה נמצא בתוך מבנה היסטורי יפיפה שנבנה על ידי המתיישבים הראשונים של חדרה אי שם בשנת 1896 ומאז עבר שימור מבניין היסטורי לבית קפה אגדי. העיצוב של המקום מזכיר כולו את ישראל הישנה של העגלות וכדי החלב ומעניק חוויה יוצאת דופן.
במקום תוכלו למצוא מספר ארוחות בוקר טובות ומגוונות כמו שקשוקה טבעונית, ארוחת בוקר עברית, קפה ומאפה או את ארוחת הבוקר פיינברג המורכבת מביצים לבחירה , סלט טונה, קוביות צפתית קצח ,שמנת עשבי תיבול, לאבנה זעתר, זיתים, סילאן וחמאה מוגש לצד סלט אישי, לחם הבית ושתייה קלה וחמה לבחירתכם.

ארוחות הבוקר הכי טעימות בחדרה (צילום: pixabay)
ארוחות הבוקר הכי טעימות בחדרה. (צילום: pixabay)

כתובת: ז’בוטינסקי 34, חדרה
טלפון: 04-6344490

בלייקר בייקרי

אם קמתם בבוקר בחשק לארוחת בוקר טובה טעימה, תשמחו לגלות שבלייקר בייקרי הממוקמת בחזיתו של מתחם מיקס בחדרה מציעה מגוון ארוחות בוקר מומלצות שיעשו לכם חשק לעוד. מי שיגיע למקום יוכל ליהנות מארוחת בוקר במרפסת השמשית של המקום שמציעה בוקר רגוע עם ארוחה מעולה.

בין מגוון המנות שתוכלו למצוא בבוקר תוכלו לבחור אם להתחיל עם שקשוקה ישראלית לציונים שבינינו, ארוחת בוקר אירופאית לאלה שרוצים להרגיש חו”ל, או ערימת פנקייק למתפנקים שבינינו. כמובן שישנן עוד מנות רבות ומגוונת שיבטיחו שלא תרצו שהבוקר יגמר.

ארוחות בוקר מומלצות בחדרה (צילום: pixabay)
ארוחות בוקר מומלצות בחדרה. (צילום: pixabay)

כתובת: צה”ל 35 מתחם מיקס, חדרה
טלפון: 04-6931685

בית חנקין

כנראה שאין דבר יותר כיף מלהתחיל את הבוקר מול הים, או לצורך העניין אין שום דבר בכללי יותר כיף מלצפות בגלים של הים ולהרגיש את תחושת הרוגע מתפשטת לאט לאט. בית חנקין היא מסעדה אינטימית ונעימה שמחזירה את הסועדים בה אחורה בזמן עם מרפסות פתוחות ונוף פנורמי קסום שמשקיף על הים (ייתכן ותצטרכו לבוא עם גלשן למקרה שתרצו לרדת אחר כך לחוף).

המסעדה שנמצאת בחדרה מציעה מגוון ארוחות בוקר מעולות כשביניהן מבחר של שקשוקות, ארוחת בוקר ישראלית ו.. מוכנים לזה? פלטת דגים קרה לצד גבינת שמנת מתובלת, ירקות טריים, וזיתים כשהכל מוגש עם לחם בריאות, חמאה וקונפיטורה מעולה.

ארוחות הבוקר הכי מומלצות בחדרה (צילום: pixabay)
ארוחות הבוקר הכי מומלצות בחדרה. (צילום: pixabay)

כתובת: כפר הים – מפרץ בנימין, גבעת אולגה, חדרה
טלפון: 053-9443076

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות