יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / הכי מומלצים / חנות תינוקות / חנויות התינוקות המומלצות בבקעת אונו 2024

חנויות התינוקות המומלצות בבקעת אונו 2024

חנות לתינוקות בבקעת אונו

הרגע בו מגיע לעולם תינוק חדש בעזרתה של החסידה הנאמנה הוא בהחלט רגע מרגש אבל איך לא, גם מאוד מבלבל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


דברים שנראים טריוואלים מהצד לפתע נראים כמו משימה בלתי אפשרית כשאתם אלה שצריכים לנקות, לטפל ולהאכיל בעצמכם את התינוק החדש שזה עתה הצטרף למשפחה.

למזלנו כיום ישנן חנויות רבות למוצרי תינוקות המציעות בנוסף על המוצרים גם שירותים של ייעוץ, הכוונה ועזרה בנושאים הקשורים בגידול הילד.

בקעת אונו מציעה מגוון רב של חנויות מומלצות לתינוקות שעוזרות להורים חדשים שרוצים להעניק לילד שלהם את כל מה שנחוץ לו מא’ ועד ת’. הצטרפו אלינו וגלו את חנויות התינוקות הכי שוות בבקעת אונו.

מיי בייבי

מגיע שלב בחייו של כל אדם בו הוא הופך להורה גאה ומסור שמקדיש את כל מאודו לרך הנולד, משימה לא פשוטה בלשון המעטה בהתחשב בעובדה שעד אותו רגע הדבר היחיד לו היה צריך לדאוג היה לעצמו ולזוגיות שלו. למזלם של ההורים הטריים חנות התינוקות והילדים “מיי בייבי” המומלצת שביהוד דואגת לעשות סדר בכל מה שצריך לדעת ולהכין לקראת הולדת התינוקות.

חנות תינוקות טובה בבקעת אונו
חנות תינוקות טובה בבקעת אונו

מיי בייבי מחזיקה בלמעלה מ20 שנות ניסיון בענף התינוקות וילדים עד גיל 6 ומסמנת את עצמה כאחת מחנויות התינוקות הטובות באזור בקעת אונו ובדגש על יהוד.

בחנות ניתן למצוא מוצרים כגון מיטות לתינוקות, עגלות, כיסאות לרכב, כיסאות לאוטו, שידות, ביגוד של חברת מיננה (minene) ושל חברת A.V.G לתינוקות וילדים עד גילאי 6 במחירים ללא תחרות, צעצועים הקשורים בהתפתחות הילד ועוד מגוון מוצרים רחב שנועד לענות על צרכיהם הרבים של הורים טריים.

נוסף על מגוון השירותים והמוצרים שהחנות מציעה לקהל לקוחותיה היא אף מגדילה לעשות ומכינה חבילות לידה החל מ3,000 ש”ח בלבד הכוללות מיטה, שידה, עגלה, ואת כל שאר המוצרים הדרושים להכנה לפני הולדת התינוק. את החבילות אפשר להשיג כמו שהן אך מי שמעוניין ישמח וודאי לשמוע כי ניתן לשנות ולעצב את החבילות בהתאם להעדפה והטעם האישי כך שיתאימו לחדר ולסגנון אליו מכוונים.

חנות תינוקות בבקעת אונו
חנות תינוקות בבקעת אונו

לכבוד תקופת הקיץ חנות התינוקות המומלצת שביהוד יוצאת עם מספר מבצעים שמטרתם להקל על ההורים הצעירים וכך תוכלו למצוא במקום פריטים כדוגמאת כיסא אוכל לתינוק ב79 שקלים בלבד, כיסאות לתינוקות ולילדים קטנים ב170 שקלים בלבד ואפילו מיטות של חברת טל הנחשבת למובילה בתחום הריהוט לתינוקות הן מבחינת איכות והן מבחינת נראות הרהיטים.

חנות תינוקות מומלצת בבקעת אונו
חנות תינוקות מומלצת בבקעת אונו

דבר אחרון, חשוב לציין כי משפחות רבות מתחילות את צעדיהן הראשונים כמשפחה בחנות התינוקות המומלצת שביהוד שכן היא נותנת מענה נכון לשאלות ולצרכים של ההורים הטריים מה שאומר שאם אתם חדשים ב”תחום התינוקות” תמיד תוכלו לקפוץ וללמוד מהמקצוענים שרק מחכים לעזור.

חנויות לתינוקות בבקעת אונו
חנויות לתינוקות בבקעת אונו

שעות הפעילות:
א,ב,ד,ה: 14:00-09:00 ו-19:00-16:00
ג: 13:30-09:00
שישי: 14:00-09:00

כתובת: סעדיה חתוכה 41, יהוד
טלפון: 03-5360687

בייבי קט

מי שמחפש חנות מומלצת בבקעת אונו בה אפשר למצוא את כל מוצרי התינוקות החל מעגלות תינוק, מושבי בטיחות, ריהוט לתינוקות, צעצועים, משחקים, מוצרי בטיחות ועוד. נוסף על מגוון המוצרים הרחב שתוכלו למצוא בחנות ישנה אפשרות לבקש שכל המוצרים שקניתם ישלחו אליכם הביתה במשלוח זריז כך שאפילו לא תצטרכו להניע את הרכב על מנת להגיע לחנות.

חנות תינוקות מומלצת בבקעת אונו
חנות תינוקות מומלצת בבקעת אונו

כתובת: המסגר 1, אור יהודה
טלפון: 03-6341801

בייבי שיק

אחת החנויות המוכרות באזור בקעת אונו בתחום התינוקות היא בייבי שיק, שנמצאת בגבעת שמואל.

גם היא כמו שאר חנויות הילדים והתינוקות מציעה מגוון פתרונות לתינוקות מגיל 0 ועד גיל גן.

החנות יוצאת במבצעים במהלך כל השנה וכך תוכלו מצוא מוצרים איכותיים כמו עגלות, מיטות, כסאות בטיחות ועוד במחירים נמוכים ומשתלמים.

חנות תינוקות בבקעת אונו
חנות תינוקות בבקעת אונו

כתובת: דויד בן גוריון 11, גבעת שמואל
טלפון: 03-5323568

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תפריט נגישות