יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / החבילה תגיע? נפתח סניף הדואר החדש במרכז צים בגני תקווה

החבילה תגיע? נפתח סניף הדואר החדש במרכז צים בגני תקווה

לאחר שנים שנאלצו לכתת רגליהם ומכוניותיהם לערים אחרות על מנת לקבל חבילה מהדואר, טוענים כעת בעירייה כי עם פתיחת הסניף החדש כל החבילות יגיעו לעיר. "אנו מחויבים להמשיך ולשפר את השירותים העירוניים, להנגישם ולצמצם את זמני ההמתנה עבורם", אומרת ראש העיר ליזי דלריצ'ה

דואר ישראל- סניף גני תקווה. מימין לשמאל: איתן אוחיון סמנכ”ל דואר וקמעונאות, ליזי דלריצ’ה ראש עיריית גני תקווה, דוד לרון מנכ”ל דואר ישראל וערן חמו מנכ”ל העירייה. צילום: דוברות עיריית גני תקווה
דואר ישראל- סניף גני תקווה. מימין לשמאל: איתן אוחיון סמנכ"ל דואר וקמעונאות, ליזי דלריצ'ה ראש עיריית גני תקווה, דוד לרון מנכ"ל דואר ישראל וערן חמו מנכ"ל העירייה. צילום: דוברות עיריית גני תקווה

אין צורך לנדוד עוד לערים סמוכות כדי לאסוף חבילות דואר – כך הודיעו אתמול בעיריית גני תקווה לאחר פתיחת סניף הדואר המחודש במרכז צים אורבן בעיר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


נזכיר כי בחודשים האחרונים התקבלו במערכת ‘אונו ניוז’ עשרות תלונות של תושבי העיר שנאלצים לנסוע לערים כמו קריית אונו, אור יהודה ואפילו יהוד-מונוסון, על מנת לאסוף חבילה אתה הזמינו באינטרנט.

בעירייה תלו את יהבם על פתיחת סניף הדואר בצים, וכעת משזה נפתח אומרים בעירייה כי זה יפתור את נושא הגעת החבילות לערים סמוכות.

בעירייה הודיעו כי בנוסף לסניף החדש, יוכלו תושבי העיר לקבל חבילות גם בנקודת איסוף בחנות “עפרוני מכשירי כתיבה וצעצועים”, וכי הם עומלים על מציאת נקודות איסוף נוספות בעיר.

ראש העיר ליזי דלריצ’ה מסרה: “לאחר מאמצים רבים מול משרד התקשורת ודואר ישראל, אני גאה ושמחה לעמוד כאן היום ולחנוך את סניף הדואר החדש שלנו במרכז צים.

זהו רגע משמעותי עבור כולנו, והוא מהווה צעד נוסף בהבאת השירותים הקרובים והנגישים ביותר לתושבי גני תקווה.

אנו יודעים כמה חשוב היה לתושבים לחסוך בזמן ולהנות משירותים מתחת לבית, ואנו מחויבים להמשיך ולשפר את השירותים העירוניים, להנגישם ולצמצם את זמני ההמתנה עבורם”.

דוד לרון, מנכ”ל דואר ישראל מסר אף הוא: “אני שמח שהצלחנו, במאמץ משותף עם ראש עיריית גני תקווה ליזי דלריצ’ה, לתת מענה לביקוש הגובר ולהגדיל את הנוכחות של הדואר בעיר, עם סניף חדש לצד מרכז המסירה הוותיק ושני מרכזי מסירה נוספים בתפר עם קרית אונו.

יש לנו כוונה לפתוח עוד מרכזי מסירה לחבילות, ונשמח לשתף פעולה עם עסקים נוספים בעיר”.

אז האם באמת תושבי גני תקווה יוכלו לאסוף את החבילות מתחת הבית בנוחות ומבלי לבזבז זמן ודלק? ימים יגידו. אנחנו כאן כדי להמשיך ולעקוב אחר הנושא.

אולי יעניין אותך גם:

מרכז התרבות סביון ורון פוגל מציגים: סרט בטרום בכורה והרצאה

שוק הנדל”ן בבקעת אונו בחודש מאי בכמה נמכרה דירה באזורכם?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פרויקט אאורה מתחם אשכנזי ויצמן ביהוד. הדמיה סטודיו 84

הגרלת הדירות המוזלות של אאורה ביהוד מונוסון נפתחה גם לבנים ממשיכים

תפריט נגישות