הטענות העיקריות של צוות המורים ,כי אין מענה לרכישת כרטיסים באמצעות קופות מרכז הבמה, התשלומים מהמכירה שייכים למרכז הבמה, ומחולה אינה רשאית לגבות תשלומים, ומכאן ברור שאינה יכולה להחזיר תשלומים או להחליף כרטיסים וכו’.
אין בלובי מספיק כסאות להורים הממתינים לילדיהם השוהים בחוג, קיים חיוב כפול, לכאורה,עבור שיעורים שמתבטלים, או שנוספים. חוסר תקינות מערכות סאונד, העדר הניקיון בשירותים, סיוד ואסתטיקה של חדרי הסטודיו, מיזוג, ואין פונקציה ניהולית מטעם מרכז הבמה שתיתן מענה אונליין / טיפול מידי בשעות הפעילות.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
שלומי הופמן, מייסד מחולה בראיום לאתר אונו ניוז: “ההחלטה על שליחת המייל להורים, הגיעה לאחר שנשמעו טענות מצדם על התנהלות מרכז הבמה. המחלוקת כבר קיימת כשנה וכל הזמן הזה נעשה ניסיון שלא להציף החוצה, אלא לנסות לפתור ואני כמנהל ניסיתי להרגיע. אנחנו כעת לפני מופעי סיום השנה וכל הבעיות שצצו , קפצו לצוות כי ההורים צועקים עליהם, הם רואים בהם את הכתובת ולא מעניינת אותם האכסניה. ההורים הרי משלמים למרכז הבמה ולא לנו.. מחולה קיימת כ- 32 שנה, ואנו עובדים בהצלחה ברשויות אחרות. כל מה שלי יש בראש זה ללמד לרקוד, וכאן יש המון בעיות וכל דבר כאן זו מלחמה. לצערי, התקשורת שלנו עם הנהלת מרכז הבמה אינה ישירה”.
מרכז מחולה – הינו בית ספר לריקוד הפועל במרכז הבמה, שהוקם על ידי בני הזוג, שוקי ושלמה הופמן מתל אביב. השלוחה המקומית הגיעה לישוב לפני כשמונה שנים וכיום לומדים בה כ- 550 תלמידים. הרקדנים מייצגים את גני תקווה. בחגים השונים כמו בפורים, ביום העצמאות, בתחרויות כוכב נולד, בסל תרבות, בפני בתי ספר וגם בכנסים ארציים ובפסטיבלים.
כך נרשם במכתב שיצא להורים: “לצערנו בשנה האחרונה נפגם מאוד השירות והאווירה הקהילתית, נוצרה תחושה כאילו יש ויתור על קהל צרכני החוגים. הערותינו ובקשותינו הינן למען פעילות המחול בשילוב הפעילות הקהילתית, דבר שבכל סניף או מרכז שאנו פועלים הינו מובן מאליו ומוערך מאוד כיוון שמטרתו שירות טוב, מקצועי, המניב תוצאות והנאה ליישוב. כך היה גם בגני תקווה עד לפני כשנה”.
לסיכום נרשם: “אנו צוות המורים פונים אליכם ההורים ומבקשים להיות מעורבים בשמירה על מה שהושג. אנו צוות המורים פונים אליכם ההורים ומבקשים להיות מעורבים בשמירה על מה שהושג”.
ממרכז הבמה נשלחה תגובה להורים: “אנו מופתעים מכתיבת המייל…אנו פועלים במקצועיות ובשירותיות עבור הרקדנים והצוות המקצועי.. אנו מאמינים בפתרון מחלוקות בפגישה פנים אל פנים, ותמהים על שליחת המייל”.
התגובה נכתבה במפורט ובין השאר נרשם כי רכישת הכרטיסים דרך האתר נוחה, וכי חברת הניקיון עובדת בהצלחה, מספר הכיסאות בלובי לא השתנה, ומערכת הסאונד נפגמה על ידי המורים בגלל שימוש לא תקין והוצב מכשיר חלופי. ולסיכום:”מחולה זוכה לשירות מקצועי ואדיב מכלל עובדי מרכז הבמה”.
מנכ”ל מרכז הבמה, מיכל אהרוני, טרם הגיבה על הנושא.
ליזי דריצ’ה ראש מועצת גני תקווה – סרבה להגיב לנאמר בכתבה
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
לא ציפיתי לתשובה יותר מושקעת ומעמיקה בנוגע למחדלים של מרכז הבמה.
ניסוח התשובה משקף בדיוק את יחסה של מנכ”לית מרכז הבמה לתלמידים והוריהם. התשובות שהוצגו הינן מניפולטיביות , אינן קרובות לאמת ולמציאות בשטח ומטייחות ביהירות כל טענה במקום לבצע בדיקה אובייקטיבית. אני מקווה כי ההורים לא יסכימו עם פחות מקבלת שירות אמין, מקצועי, מסור, וכן פחות מתשובות הולמות אשר מקדמות את הנושא לטובת התלמידים
בתור תלמידה במרכז הבמה, אני לא מודעת לכל הדברים הללו, אבל אתייחס להערה אחת שהייתה לא במקום. בתור תלמידה במרכז הבמה, הניקיון שם הוא מצויין! השירותים תמיד נקיים, ואם מישהו מלכלך בצורה בלתי נסבלת, זה תלמידי המחולה.
ליזי סירבה להגיב. אופייני לה