יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / גבעת שמואל ויהוד מונוסון ככבו בטקס הפעיל המצטיין במחוז מרכז

גבעת שמואל ויהוד מונוסון ככבו בטקס הפעיל המצטיין במחוז מרכז

57 תלמידים מ-50 רשויות ברחבי המחוז קיבלו אות הערכה והוקרה לפעיל מצטיין מחוזי, ביניהם, מאיה קורצברד מיהוד מונוסון והדר טויטו מגבעת שמואל.

פעיל מצטיין תשע''ט
פעיל מצטיין תשע''ט

כמדי שנה מינהל חברה ונוער – מחוז מרכז במשרד החינוך, מקיים טקס פעיל מצטיין מחוזי לנוער מתנדב מצטיין בתחומי הפעילות השונים – מעורבות חברתית, בקהילה, במתנ”ס ובבתי הספר.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעת שמואל – להצטרפות


בטקס שהתקיים אמש (שלישי), במועצה האזורית נחל שורק, קיבלו 57 בני נוער מצטיינים תעודת הוקרה על הצטיינות בפעילות חברתית. הזוכים באות ההצטיינות הינם קומץ שנבחר בקפידה מתוך כמות רבה של בני נוער מתנדבים וכיתות מתנדבות במחוז מרכז.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בין השמות שזכו באות המרגש היו גם שמן של מאיה קורצברד מיהוד מונוסון והדר טויטו מגבעת שמואל.

מאיה, לומדת בתיכון מקיף יהוד מיה פעילה בצוות המוביל של הסניף ב”כנפיים של קרמבו”. מלווה את כלל החניכים מ-ט’ עד י”ב בהדרכה, בחונכות אישית, בבניית פעולות, מנהלת אירועי שיא, טיולים וטקסים. כמו כן, ייצגה בגאווה גדולה את בית הספר במשלחת טריאלוג – הסברה ישראלית בברלין. מיה אחראית בעלת רגישות גבוהה ואכפתיות לסובב בשילוב תחושת מחויבות עמוקה לחברה וכושר התמדה.

וגם הדר טויטו, מגבעת שמואל, פעילה במועצת הנוער הרשותית.כיהנה כיו”ר המועצה הרשותית ופעילה במגוון תפקידים נוספים למען בני הנוער בגבעת שמואל. והיא מתנדבת בפעילויות עם ארגונים שונים כגון ‘אילני חסד’, ‘העץ הבודד’, ‘לתת’, ‘לקט ישראל’, ‘חברים לרפואה’.

פעיל מצטיין תשע''ט

מנהלת המחוז עמליה חיימוביץ: “מסורת הענקת אות ‘הפעיל המצטיין’ ע”י מינהל חברה ונוער במחוז מרכז היא ביטוי לחשיבות הרבה שרואה המחוז והמשרד בעידוד בני הנוער להתנדבות ולמעורבות חברתית. התלמידים המצטיינים במעורבות חברתית אינם רואים בהתנדבות משימה שעליהם להשלים כחובת לימודים אלא דרך חיים של נתינה ותרומה לחברה. כאשר לא אחת נשמעת ביקורת על “דור המסכים” אני מסתכלת על בני הנוער שאנו מוקירים היום ומתמלאת אופטימיות.”


פעיל מצטיין תשע''ט

ויקי ניצן מנהלת חברה ונוער מחוז מרכז: “הדרך אותה עברתם, פעילים יקרים, היא דוגמא ומופת ליישום, הלכה למעשה, של הערכים: אחריות, נתינה לזולת, מסירות ,ואכפתיות. כל אלה -ערכים בוני חברה איכותית- שלכל אחד מכם חלק בבניינה. יישר כח לכל אחד ואחת מכם על כך. אני מברכת אתכם על הנתינה שלכם וכולנו כאן הערב נוקיר נתינה זו.

הטקס נפתח בהופעתה הקצרה של להקת הרכב מנצח ראש העין, בשיתוף קונסרבטוריון סימפוניה בניהולה המוסקלי של עופרה כהן. הלהקה היא חלק ממיזם למען הזדמנות שווה ללימודי מוסיקה והמנגנים בה הם תלמידים עם צרכים מיוחדים.  הטקס התקיים בנחל שורק, כאות הערכה למערכת החינוכית ביישוב המטפחת ושמה בראש הסדר את תחום החינוך הערכי-חברתי בשנים האחרונות. בטקס השתתפו גם המחנכים מכל המסגרות, בתי הספר, אגפי נוער, מתנ”סים, הורים ובני משפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות